וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מזל טוב, אתה האיש הנמוך בעולם!"

נער נפאלי יחגוג מחר את יום הולדתו ה-18 ויהפוך רשמית לאדם הנמוך ביותר בעולם. קאגנדרה תפה מאגר, המתנשא לגובה של כמעט 56 ס"מ, יעבור בכך את ניניו הרננדז, שהחזיק בתואר כחודש אחד בלבד

יום ההולדת ה-18 של קאגנדרה תפה מאגר הנפאלי, שייערך מחר (חמישי), יהיה אירוע משמח במיוחד, מכיוון שביום זה הוא אמור להפוך באופן רשמי לאיש הנמוך ביותר בעולם. גובהו של מאגר הוא כ-67 סנטימטרים בלבד.

עד כה הוגדר מאגר כנער הנמוך ביותר בעולם, אך מחר תוארו ישודרג על חשבונו של הקולומביאני בן ה-24 אדוארד "ניניו" הרננדז, המתנשא לגובה של 70 ס"מ, ומחזיק בתואר כחודש אחד בלבד. "זה שגעון לחשוב שבן אדם יוכל להיות נמוך יותר", אמר העורך הראשי של ספר השיאים של גינס קרייג גלנדיי לקראת השינוי הצפוי.

קאגנדרה תפה מאגר, האיש הנמוך ביותר בעולם. Altaf Qadri, AP
מזל טוב, קאגנדרה!/AP, Altaf Qadri

צוות מיוחד של גינס הגיע לעיר פוקארה בהרי ההימלאיה שבמכרז נפאל, והם עורכים למאגר, השוקל 5.5 קילוגרמים, בדיקות מקיפות על מנת לקבוע את זכאותו לתואר. "גובהו ומשקלו של קאגנדרה ייבדקו בנוכחות רופא נפאלי וגורמים רשמיים של ספר השיאים של גינס, פעם אחת כשהוא עומד ופעם אחת כשהוא שוכב", אמר דובר הארגון בנפאל לסוכנות הידיעות הצרפתית. "הבדיקה תתבצע פעם אחת בבוקר ופעם אחת בערב ואז ישלחו הממצאים למשרדים בלונדון לשם הערכה".

קאגנדרה תפה מאגר, האיש הנמוך ביותר בעולם. Altaf Qadri, AP
מאגר שוקל 5.5 קילוגרמים בלבד/AP, Altaf Qadri

מאגר הוא כבר כוכב בארץ מולדתו. הוא נפש מספר פעמים עם ראש הממשלה, הצטלם עם מיס נפאל, ומונה לשגריר תיירות. כמו כן, הוא אוהב להפגין את כישורי הריקוד ואמנויות הלחימה שלו. אביו, בעל חנות, אמר שהוא לא יודע מה גרם לבנו להפסיק לגדול, אולם לפי דיווחים, הנער סובל מסוג של גמדות שהלוקים בה לא מאריכים ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully