וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוש הדיפלומט הדני העשיר את מרכז פרס לשלום

שר החוץ הדני לשעבר התחרה לצד עיתונאי בכיר בספיישל של "מי רוצה להיות מיליונר". השניים ניחשו את התשובה המכרעת, זכו בפרס בשווי 650 אלף שקל והעבירו אותו כתרומה למרכז פרס לשלום

איך זה שהמלים "אופל אסטרה" שוות למרכז פרס לשלום כ-650 אלף שקלים? שר החוץ הדני לשעבר, מוגנס לוקטופ, ואיש התקשורת הדני הבכיר מרטין קרסנר, השתתפו בתכנית מיוחדת במדינתם של "מי רוצה להיות מיליונר?", וזכו בפרס הגדול. השניים החליטו לתרום את סכום הזכייה למרכז פרס לשלום, בעקבות פעילותו בקרב וילדים ישראלים ופלסטינים.

שני הבכירים הדניים השתתפו אתמול (שני) בתכנית הספיישל, בה התמודדו אנשים מתחום הפוליטיקה. הם ענו נכונה על 15 שאלות רצופות, כשהשאלה האחרונה בחנה את ידיעותיהם בתחום הרכב. בפני לוקטופ וקרסנר הנרגשים הוצגה השאלה: "לאיזה מודל של מכונית ותק רב יותר?". מבין ארבעת הדגמים שהוצגו להם.

לא נשארו עוד גלגלי הצלה

יצויין כי לשניים לא נשארו עוד גלגלי הצלה מאחר שהם ניצלו את כל הרמזים שניתנו להם, ולא נותרה להם ברירה אלא להמר. למרבה המזל, ניחושם היה נכון, ובין פיאט פונטו, סקודה פאביה, פורד מונדיאו ואופל אסטרה – בחרו השניים את התשובה הנכונה – האחרונה, וגרפו את המיליון.

מיד לאחר זכייתם הם הכריזו כי בכוונתם לתרום את סכום הזכייה - מיליון כתר דני (כ- 650 אלף שקלים לערך) למרכז פרס לשלום, בשל פעילותו בקרב ילדים ונוער ישראלים ופלסטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully