וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שדדו אישה בלוד ואיימו בסכין על בתה התינוקת

שני שודדים התחזו, לפי החשד, לשליחי פרחים, נכנסו לדירה בלוד וחטפו מידי אישה את בתה התינוקת תוך שהם מצמידים לגופה סכין. לאחר שקיבלו מהאישה כסף, הם שחררו את התינוקת ללא פגע

האלימות הקשה בלוד אינה נרגעת: שני אלמונים שדדו הבוקר (שלישי) אישה בבניין דירות בעיר, תוך שהם מאיימים בסכין על בתה התינוקת.

השניים התחזו לשליחים של חנות פרחים וכאשר בעלת הדירה פתחה את הדלת הם הפרידו, לפי החשד, בינה לבין התינוקת ואיימו עליה בסכין, תוך שהם מאיימים לפגוע בה. האם הובילה אותם לאחד מהחדרים בבית, ונתנה להם 50 אלף שקלים שהיו בדירה. לאחר מכן נמלטו השניים מהמקום. איש לא נפגע בתקרית, ובשעה זו נערכות סריקות אחר החשודים. במשטרה מעריכים כי לשודדים היה מידע מוקדם שבבית נמצאים סכומי כסף גדולים.

רק בשבוע שעבר ביקר ראש הממשלה בנימין נתניהו בלוד, בעקבות גל האלימות בעיר והכריז כי "הממשלה מחויבת לתושבי לוד שהינה עיר מרכזית, ואנחנו לא יכולים לעמוד מהצד ולתת לה להידרדר. אני לא מוכן שלוד תהפוך להיות המערב הפרוע". נתניהו ערך פגישת חירום בהשתתפות השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' ושר הפנים אלי ישי. במהלך הפגישה גילה אהרונוביץ' כי המשטרה תיגברה את כוחותיה הגלויים והסמויים בעיר, וכן שיותקנו בה מצלמות אבטחה.

  • עוד באותו נושא:
  • שוד
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully