וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תלמיד ישיבה תקף ערבי על רקע גזעני

הצעיר, תושב טבריה, נאשם בחבלה בכוונה מחמירה לאחר שתקף צעיר ערבי שנפגש עם נערות יהודיות. "העבירות הינן מן החמורות שידענו", כתב השופט

תלמיד ישיבה מטבריה מואשם כי תקף צעיר ערבי על רקע גזעני. מעצרו של רזיאל אזולאי, בן 19, הוארך היום (שני) בבית המשפט המחוזי בנצרת לאחר שהואשם בחבלה בכוונה מחמירה ופציעה של מתלונן בנסיבות מחמירות, תוך גרימת שבר בגולגולת. שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, בנימין ארבל, אמר כי הוא מאריך את מעצרו של אזולאי "מחמת מסוכנתו הרבה ומחשש להימלטותו מאימת הדין".

בכתב האישום נטען, כי התקיפה התקיימה לפני כחודשיים וחצי, בתחנת דלק בטבריה, בה שהו המתלונן זייד ג'עראר, מתדלק ואחיו של המתלונן וכן שתי ידידות יהודיות. למקום הגיע הנאשם, שזעם על המפגש בין המתלונן וחבריו הערבים לבין הנערות. הוא החל לצעוק ולקלל בקללות גזעניות, השליך לעבר המתלונן סיגריה ונמלט מהמקום. לאחר מכן, הוא חזר כאשר בידו חפץ קשיח, מסוג בלתי ידוע, ובאמצעות חפץ זה, שהיה עטוף בניילון, התנפל על המתלונן וחבט בראשו בחזקה, נטען בכתב האישום. המתלונן נפל ארצה כשהוא שותת דם מראשו, ובעודו שוכב, שב האיש והתנפל עליו שוב ושוב ותקף אותו בבעיטות בפניו ובראשו. לאחר מכן, הוא נמלט מן המקום ונתפס רק כעבור חודשיים.

השופט ארבל קבע כי העבירות כשלעצמן מקימות עילת מעצר וציין כי "העבירות המיוחסות לנאשם הינן מן החמורות שידענו. מעשי אלימות, בהם עושה העבריין שימוש בכלי נשק, בין חם ובין קר, הפכו להיות חלק מתת התרבות עליה הזדמן לבית המשפט לומר את דברו פעמים רבות ולהוקיע תופעה מגונה ז, של נטילת החוק לידיים ושימוש בכלי משחית כאמצעי לפתרון סכסוכים. במקרה שלפנינו, לא מדובר בסכסוך. מדובר במניע חמור יותר – מניע גזעני, אשר מן הראוי לעקרו מן השורש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully