וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: "מברכים על תמיכתה של הליגה הערבית"

הליגה הערבית הכריזה על תמיכתה בהחלטת הרשות הפלסטינית להקפיא את המו"מ עם ישראל אך אמרה כי לארה"ב יש ארכה של חודש למצוא פתרון למשבר. מחלקת המדינה האמריקאית בירכה על ההחלטה והבטיחה להמשיך במאמצי התיווך

ארה"ב בירכה הבוקר (שבת) על החלטת הליגה הערבית לתת ארכה של חודש על מנת למצוא פתרון למשבר בשיחות בין ישראל לפלסטינים. "אנחנו מעריכים את מאמציה של הליגה", אמר דובר מחלקת המדינה האמריקאית פיליפ קראולי. "נמשיך לעבוד עם שני הצדדים, וכל שותפינו הבינלאומיים, על מנת לקדם את המגעים לקראת פתרון שתי המדינות ולעודד את הצדדים לנקוט בצעדים קונסטרוקטיביים בדרך להגשמת מטרה זו", הוסיף.

אתמול דווח כחי הליגה הערבית החליטה לאפשר לארצות הברית לנסות ולמצוא תוך פרק זמן של חודש דרכים לחדש את המשא ומתן הישיר בין ישראל לפלסטינים. לדברי דיפלומטים מספר מדינות ערביות מציעות לאבו מאזן לחזור למשא ומתן העקיף עם ישראל על מנת להימנע מהתמוטטות של תהליך השלום.

בנוסף, הודיעה הליגה הערבית כי היא תומכת בהחלטת הרשות הפלסטינית להפסיק את המשא ומתן עם ישראל. זאת בעקבות אי חידוש הקפאת הבנייה בהתנחלויות. ועידת שרי החוץ של הליגה הערבית הטילה על ישראל את האחריות להפסקת המשא ומתן והביעה תקווה שארצות הברית תמשיך ללחוץ על ישראל על מנת שתחדש את הקפאת הבנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully