וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BEAT IT: דחליל מייקל ג'קסון יבריח ציפורים

חוות אורז בטייוואן הציבה בשטחה דחלילים בדמותו של מלך הפופ על מנת להבריח ציפורים. הרעיון הגיע ממעריץ של הזמר, אולם סבו מתנגד: "הוא אמר שהרוח של ג'קסון תבוא לרדוף אותנו"

רויטרס

(צילום :רויטרס, עריכת וידיאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

חוות אורז בטייוואן מנסה דרך יצירתית על מנת להבריח ציפורים בתקופת קטיף האורז. בעלי החווה החליטו להציב במקום דחלילים בדמותו של מייקל ג'קסון בתקווה שהדבר יגרום לציפורים ל"הסתלק".

בחווה הציבו שני דחלילים בדמותו של מלך הפופ, אחד מהם עוטה כפפה כמו זו של הזמר, חובש כובע פדורה שחור ונועל נעליים שחורות. הדחליל השני לבוש בבגדים אותם לבש ג'קסון בקליפ המפורסם "מותחן" – מעיל עור אדום עם פסים שחורים ומכנסיים אדומות. את הדחלילים הציבו בעלי החווה בתנוחות המחקות את צעדי הריקוד של ג'קסון במיקומים שונים בחווה.

הרעיון להציב דחלילים בדמותו של ג'קסון נבע מרעיון של מעריץ, לי פינג הסינג בן 30, אשר עובד בחווה של אביו במרכז טייוואן. "במהלך הקציר אבי היה נוהג ללכת לשדות כל יום ולהבריח את הציפורים", אמר לי. "חשבתי שמכיוון שמייקל טוב ב'לתפוס את הציפור שלו" (סלנג לאחיזה במפשעה) כדאי להזמין אותו לתפוס את שלנו". לא כולם במשפחתו של לי מסכימים שהרעיון הוא טוב. "סבא שלי צעק עליי", אמר לי. "הוא אמר שהרוח של ג'קסון תבוא לרדוף אותנו. אבל לדעתי זה דווקא יהיה נחמד אם מייקל יבוא לבקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully