וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביקש מאישה לדגמן פאות ותקף אותה מינית

תושב אלעד נעצר בחשד שתקף אישה וביצע בה מעשה מגונה, לאחר שפרסם מודעה בעיתון לפיה דרושה מטפלת סיעודית לאמו. האישה התלוננה כי החשוד הציע לה לעשות "בוק" לפאות וכי כשניאותה להצטלם הוא ביצע את המיוחס לו

תושב העיר אלעד, בן 26, חשוד בביצוע מעשה מגונה באישה, בתקיפתה ובאיומים עליה. הוא נעצר בעקבות תלונה שהגישה נגדו האישה במשטרה ויובא הבוקר (שלישי) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

לטענת המתלוננת, היא ראתה באחד העיתונים מודעה על חיפוש שותפה לדירה ופנתה למפרסם המודעה שאמר לה כי הוא מחפש מישהי שתסעד את אמו המבוגרת - ובו בזמן תגור בדירה.

האישה הגיעה לדירה וטוענת שהצעיר אמר לה שאמו איננה והזמין אותה להיכנס. במהלך שיחה שניהלו השניים הציע לה, לטענתה, החשוד לעשות ''בוק'' לפאות תמורת 2,000 שקל. המתלוננת ניאותה והחלה להצטלם על המיטה. בשלב זה, לפי התלונה, הוריד החשוד את בגדיו והחל לבצע באישה מעשים מגונים.

לדברי המתלוננת, היא ניסתה להתנגד, אך הצעיר אחז בה בכוח, גרם לה לחבלה ואיים עליה. לאחר מאבק היא הצליחה להשתחרר ונמלטה מהבית. לטענת המשטרה, בחקירתו קשר עצמו החשוד למיוחס וטען כי "יצר הרע השתלט עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully