וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפריסין: חיפושים אחר ישראלי שנפל מספינה

מסוקי חיל האוויר עורכים חיפושים נרחבים אחר ישראלי בן 26 שנפל מספינת תענוגות למי הים התיכון, בין קפריסין לחיפה. בחיפושים משתתפים גם כוחות הביטחון של קפריסין ונציגי יוניפי"ל. גוברת ההערכה כי הוא שם קץ לחייו

מסוקים וספינות מקפריסין, ישראל ויוניפי"ל עורכים חיפושים במי הים התיכון אחרי צעיר ישראלי בן 26 שנפל מספינת תיור, ככל הנראה תוך ניסיון התאבדות. כך הודיעו היום (שני) הרשויות בקפריסין. מהמשטרה נמסר כי הצעיר עלה על הספינה ונעלם וכי הוא מוכר כבעל נטיות אובדניות, ולכן קיים חשש כי הוא שם קץ לחייו. אביו הגיע אמש לתחנת המשטרה ודיווח כי בבית המשפחה נמצא מכתב בו הצעיר נפרד מהמשפחה. בעקבות זאת החלו החיפושים אחריו.

בהודעת משרד ההגנה הקפריסאי נאמר כי התקבלה הודעת מצוקה בסביבות השעה 03:00, בה נאמר כי אזרח ישראלי נעדר באמצע הים, לאחר שנפל מספינת התענונות "מג'יק וואן", שהפליגה בים התיכון סמוך לחופי קפריסין. הספינה, שנשאה את דגל פנמה, יצאה מאשדוד בדרכה לנמל בלימסול.

סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה כי הרשויות בקפריסין מתאמות את מאמצי החילוץ. לטענתן, ספינות של חיל הים הישראלי ושל כוחות יוניפ"ל משתתפות במאמצי החיפוש. "החיפושים יימשכו עד שנמצה את כל האפשריות לפעולת הצלה", נאמר בהודעת משרד ההגנה הקפריסאי.

במשרד החוץ הישראלי אמרו כי המשרד אינו מכיר את הדיווח. עם זאת, מדובר צה"ל נמסר כי כוחות של חיל הים הישראלי אכן השתתפו לפנות בוקר בחיפושים, אולם אלה נפסקו בשעות הבוקר.

* בהכנת הידיעה השתתף רמי שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully