וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את החמצון: בקרוב יוקם אי הבלונדיניות

קבוצת בלונדיוניות מקימות חברה. זו אינה התחלה של בדיחה, אלא התוכנית העסקית של חברת או-לה-לה הליטאית. החברה עתידה להקים במלדיבים אי המופעל אך ורק על ידי בלונדיניות

חברה ליטאית, המאוישת אך ורק על ידי בלונדיניות, מתכננת להקים אי נופש במלדיבים בו יוכלו התיירים להינות מצוות בלונדיני למהדרין. החברה, הנקראת "או-לה-לה" ושמה לה למטרה להילחם בתדמית הלא-אינטלקטואלית שיצאה לבלונדיניות, מעסיקה ומנוהלת על ידי נשים בצבע השיער הנכון בלבד ומייצרת בין השאר מוצרי תוכנה, מזון ומוזיקת פופ.

באי המיוחד שתקים או-לה-לה, יקדמו את פני הבאים מדריכות, מלצריות וחדרניות בלונדיניות. את הדרך לאי יעשו הנוסעים בעוד דיילות בצבע שיער בהיר יגישו להם משקאות. ואפילו הטייסות במטוס יצטרכו להפגין, מלבד הכישורים להמריא ולנחות, את צבע השיער הנכון. החברה הכריזה על תוכניותיה במסיבה מפוארת במועדון לילה בוילנה, אם כי האי עצמו יתחיל לפעול רק ב-2015.

המנכ"לית (הבלונדינית) של החברה גיידרה פוקיאיני סיפרה על הרצון לשבור את הסטריאוטיפ. "הבנות שלנו מאוד חכמות, והן בעלות תארים", אמרה "יש להן רעיונות עסקיים מצויינים וכולן רוצות לעשות משהו עם חייהן". החברה היא חלק מתנועה הולכת וגוברת של "תנועת הבלונדיניות הבלטיות", במדינות האיזור. התנועה דורשת "שחרור הנשים עם צבע השיער הבהיר מסטראוטיפ הטיפשות".

חשד לגזענות ואפליה

אך לא הכול בהיר בתוכנית הזוהרת של החברה. חוקי העבודה באיים המלדיביים מכריחים חברות זרות להעסיק לפחות 50% עובדים מקומיים כחלק מצוותי אתרי הנופש. האוכלוסייה האסייתית של המלדיבים אינה נוטה לגוונים בלונדיניים, בלשון המעטה. גם החוקים של האיחוד האירופי, בו חברה ליטא, אוסרים להפלות אנשים בקבלתם לעבודה על בסיס מאפיין מראה או מגדר, ועשויים להוות בעיה לחברה.

את מנכ"לית החברה, שגלגלה בשנה שעברה רווח של 10 מיליון דולר ומצפה להכפיל את המספרים השנה, זה לא מטריד. היא אומרת כי החברה אינה מפלה ומברכת על מועמד ללא הבדל מין, גיל, מוצא או צבע שיער. "פשוט גילינו כי כאשר נשים בעלות שיער שחור מגיעות לפה, הן מגלות כי הן מוקפות בכל הבלונדיניות היפהפיות הללו" מסבירה פוקיאיני "ובסופו של דבר, הן הופכות בלונדיניות בעצמן".

עדכון ראשון: 22:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully