וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה הודיע על עזיבת עמנואל: אתגעגע אליו

נשיא ארה"ב ברק אובמה הודיע על עזיבתו של ראש סגל הבית הלבן רם עמנואל. את עמנואל יחליף אחד מיועציו הבכירים של הנשיא, פיטר ראוס. אובמה: "רם ימשיך להיות חברי הטוב"

נשיא ארה"ב ברק אובמה הודיע לפני זמן קצר (שישי) על עזיבתו של ראש סגל הבית הלבן רם עמנואל וכניסתו לתפקיד של אחד מיועציו הבכירים, פיטר ראוס.

במסיבת עיתונאים בבית הלבן, שיבח אובמה את עמנואל ואמר כי "בעיני לא היה מועמד מוצלח יותר לתפקיד ראש הסגל מרם עמנואל, ולכן אסור היה לו לומר לא. הוא מביא אנרגיה רבה והתלהבות לכל דבר שהוא עושה. ב-20 החודשים האחרונים הוא עלה על כל ציפיותיי. לא היינו יכולים להשיג את מה שהשגנו ללא רם. דעותיו תמיד היו מלאות תובנה ויש לו תשוקה להניע את המדינה הזאת קדימה. הוא ימשיך להיות חבר טוב שלי. הוא היה ראש סגל מעולה ואני אתגעגע אליו מאוד".

אובמה התייחס למחליפו בתפקיד של אובמה היועץ פיט ראוס. לדברי אובמה, "אני מרגיש בר מזל להעניק את השרביט ליועצי המשכיל פיט ראוס. יש לו יותר מ-30 שנות ניסיון בשירות הציבורי. ראוס עזר לי בקמפיין הבחירות והיה יועץ בכיר בבית הלבן. הוא ידוע כפותר-בעיות מקצועי. אני מודה לו שהוא הסכים לכהן בתפקיד ואני מצפה לעבוד איתו בתפקיד זה".

עמנואל עוזב את תפקידו על מנת להתמודד על ראשות עיריית שיקגו. עמנואל, לשעבר חבר קונגרס מאילינוי, הביע בעבר את רצונו להתמודד על ראשות עיריית שיקגו, ולפי דיווחים שונים הוא שקל את המהלך מאז שראש העיר הנוכחי, ריצ'ארד דיילי, הודיע כי אין בכוונתו להתמודד שוב על התפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully