וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה יודיע: רם עמנואל עוזב את הבית הלבן

אחרי כמעט שנתיים בתפקיד, עוזב רם עמנואל את תפקיד ראש סגל הבית הלבן על מנת להתמודד על ראשות עיריית שיקגו. אחד מיועציו הבכירים של הנשיא, פיטר ראוס, צפוי להחליפו

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, מתכוון להודיע היום (שישי) כי ראש סגל הבית הלבן, רם עמנואל, עוזב את תפקידו על מנת להתמודד על ראשות עיריית שיקגו. דובר הבית הלבן, רוברט גיבס, אמר היום כי נאום הנשיא מחר יכלול הודעה "אישית". הוא סירב לאשר כי הכוונה להתפטרות עמנואל, אך בחדשות CBS אישרו את הדיווח.

לפי הדיווח, עמנואל שכר כבר את שירותיו של מנהל קמפיין, והוא צפוי לחזור לשיקגו באופן מיידי על מנת לאסוף חתימות שיאפשרו את התמודדתו על ראשות העיר.

אובמה צפוי להכריז על אחד היועצים הבכיר של אובמה, פיטר ראוס, כעל מחליפו של עמונאל בתפקיד. גיבס אף אמר כי "יש אמון ונאמנות מוחלטת" בין הנשיא לראוס. הוא הזכיר גם כי ראוס עבד עבור אובמה עוד בימים שכיהן כסנאטור. לדברי גיבס, אין משהו יוצא דופן בעובדה שעובד צוות הבית הלבן פורש באמצע הכהונה. "זה המסלול הטבעי של וושינגטון", אמר.

עמנואל, לשעבר חבר קונגרס מאילינוי, הביע בעבר את רצונו להתמודד על ראשות עיריית שיקגו, ולפי דיווחים שונים הוא שקל את המהלך מאז שראש העיר הנוכחי, ריצ'ארד דיילי, הודיע כי אין בכוונתו להתמודד שוב על התפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully