וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נראה מנהיגה הבא של קוריאה הצפונית

עיתון במדינה הקומוניסטית פרסם לראשונה תמונה רשמית של קים ג'ונג און, בנו של המנהיג קים ז'ונג איל ומי שלפי כל ההערכות צפוי לרשת אותו בתפקיד

התקשורת בקוריאה הצפונית פרסמה היום (חמישי) תמונה של קים ג'ונג און, בנו של המנהיג קים ז'ונג איל ומי שצפוי להחליפו בתפקיד. זוהי הפעם הראשונה בה מתפרסמת תמונה רשמית של ג'ונג און כמבוגר.

התמונה פורסמה בעיתון החשוב בקוריאה הצפונית, "רודונג שינמון", ובה נראה און לבוש בחליפה שחורה לצד אביו וקבוצה גדולה של בכירים במפלגת השלטון. און נראה דומה מאוד לאביו, ויש הטוענים כי גם לסבו, מייסד המדינה קים איל סונג.

מוקדם יותר השבוע, בפגישה של בכירי המפלגה בבירה פיונגיאנג, קים ג'ונג און, שלפי הערכות גילו נע בין 27 ל-28, קיבל דרגות גנרל בצבא קוריאה הצפונית, והוכרז כסגן יו"ר הוועדה הצבאית של המפלגה. כמו כן, הוא הפך לחבר בוועדה המרכזית של המפלגה, בה נקבעים האידיאולוגיה והמדיניות של המדינה.

בתמונה נראה און מעט כבד משקל ומבוגר יחסית לגילו, כשהוא יושב שני מושבים מימין לאביו. ביניהם נראה יושב רי יונג הו, דמות מפתח בשלטון, שלפי הדיווחים בדרום קוריאה העניק לאון את הכשרתו הצבאית בשנה האחרונה ואף נחשב לאדם הקרוב אליו ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully