וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי בפעם האחרונה ביקרתם בחלל?

חברה רוסית חשפה תוכניות להקמתו של מלון בחלל. לדברי החברה, המלון יוקם וייכנס למסלול סביב כדור הארץ עד 2016 ויתאים לשהות של עד שבעה אורחים כל פעם

חברה רוסית חשפה תוכנית להקמתו של מלון בחלל. החברה מסרה כי ייתכן והמלון, בן ארבעה חדרים, ישוגר וייכנס למסלול סביב כדור הארץ עד 2016. במלון צפויים להיות חלונות גדולים דרכם יוכלו האורחים להתבונן בכדור הארץ. האורחים צפויים להגיע אל המלון וממנו במעבורות דוגמת זו שמביאה אסטרונאוטים אל ומתחנת החלל הבינלאומית.

לא נמסר מאילו חומרים ייבנה המלון או כיצד תמומן בנייתו. אם בנייתו תעלה בהצלחה תהיה זו קפיצת דרך בתיירות החלל. עד כה אנשים עשירים מספיק כדי לצאת מתחומי כדור הארץ יכלו לבקר רק בתחנת החלל הבינלאומית ולשהות בה יחד עם אסטרונאוטים והניסויים אותם הם מבצעים.

סרגיי קוסטנקו, מנכ"ל החברה שמקימה את המלון Orbital Technologies, מסר לסוכנות ידיעות רוסית כי "תכנון המלון לא יזכיר את תחנת החלל הבינלאומית. מלון צריך להיות נוח מבפנים ויהיה ניתן להסתכל על כדור הארץ דרך אשנבים גדולים".

לקוחותיו הפוטנציאליים של המלון הם אנשים עשירים ואנשים המעוניינים לערוך מחקר בחלל הוסיף קוסטנקו. הוא לא פירט כמה תעלה שהות במלון אשר יתאים לשהות של 7 אנשים כל פעם. מנכ"ל החברה אמר כי האוכל שיוגש במלון יותאם להעדפותיו האישיות של כל מבקר וכי הם שוקלים להעסיק שפים מפורסמים בבישול האוכל אשר יישלח לחלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully