וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר צרפת: המאמצים לשחרור גלעד נמשכים

שגריר צרפת בישראל כריסטוף ביגו נפגש עם נעם שליט במאהל המחאה בי-ם והבטיח לו כי המאמצים לשחרור בנו נמשכים, שכן הנושא "קרוב ללבו". לדבריו, צרפת ביצעה פעולות רבות שטרם נשאו פרי. נעם שליט: "המאמצים רבים, אך עדיין אין תוצאות"

שגריר צרפת בישראל, כריסטוף ביגו, ביקר היום (רביעי) באוהל של משפחת שליט מול מעון ראש הממשלה בירושלים ונפגש עם נעם שליט. השגריר הצרפתי עדכן את שליט על מאמצי ארצו להביא לשחרורו של בנו גלעד, המחזיק גם באזרחות צרפתית. השגריר ציין שצרפת עומדת בקשר עם המתווך הגרמני וכי יש פעולות רבות שטרם נשאו פרי ועדיין אי-אפשר להרחיב את הדיבור עליהן.

בתום הפגישה אמר נעם שליט, אביו של גלעד, כי "המאמצים רבים, אך אנו רוצים לראות תוצאות. את זה לא רואים: לא מפריס ולא מירושלים", כך דווח בקול ישראל. השגירי הצרפתי ציין מצדו כי "צרפת ממשיכה במאמציה על מנת להביא לשחרורו המיידי של גלעד שליט".

ביגו הוסיף, שנושא שחרורו של גלעד עלה בשיחת הטלפון בין נשיא צרפת ניקולא סרקוזי לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני יומיים, וסרקוזי יעלה אותו שוב בביקורו הקרוב של נתניהו בפריז.

"גלעד עולה בכל שיחה"

גורמים בשגרירות צרפת מסרו, כי הפגישה ארכה כשעה והיא נעשתה במסגרת הקשרים הרצופים שמקיים השגריר עם משפחת שליט. "זה נושא קרוב מאוד ללבו של השגריר, ולמעשה אין שיחה בין מנהיגים צרפתים שבה הנושא אינו עולה", נמסר. בשגרירות מציינים, כי הפגישה נערכה במסגרת הקשרים השוטפים שמקיים השגריר עם משפחת שליט ואשר מבטאים את הסולידריות של צרפת ושל הנשיא סרקוזי עם גלעד.

אתמול יואל, אחיו של גלעד, נפגש בז'נבה עם ביאטריס מאשבו רוגו, ראש מטה המבצעים של המזרח התיכון בצלב האדום. יואל פנה אל נציגת הצלב האדום ואמר כי "אני מעביר לך שוב מכתב המיועד לאחי. בפעם הקודמת המכתב לא הגיע אליו, ואני מבין שהיו בעיות למסור לו את המכתב". הוא הוסיף: "אנחנו עושים הכל להשיבך ומבקשים שתהיה חזק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully