וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ארה"ב ברק אובמה: "אני נוצרי מבחירה"

אחרי שסקרים הראו כי חמישית מאוכלוסית ארה"ב חושבת כי הנשיא אובמה הוא מוסלמי, אמר הנשיא כי הוא קיבל על עצמו את הנצרות בגיל מאוחר בעקבות ההבנה כי ישו מת בשביל חטאיו

נשיא ארה"ב ברק אובמה התבטא הלילה (רביעי) באופן נדיר בנוגע לאמונתו הדתית. הנשיא סיפר בשיחה בניו מקסיקו כי הוא "נוצרי מבחירה". לדבריו הוא קיבל על עצמו את אמונתו הדתית בגיל מאוחר ואימץ את עקרונות הדת לחיקו.

"ההבנה שישו מת בשביל חטאי דיברה אל הצניעות הקיימת בכולנו כבני אדם – ההבנה שאנחנו חוטאים, פגומים ועושים טעויות", אמר אובמה. "עלינו להשיג את הגאולה באמצעות חסד האל", הוסיף.

סקר שפורסם בארה"ב בחודש אוגוס העלה כי אחד מכל חמישה אמריקאים מאמין - באופן מוטעה - שהנשיא ברק אובמה הוא מוסלמי. הסקר נערך על רקע תמיכתו של אובמה בניית המסגד סמוך לאתר פיגועי ה-11.9. עוד עולה מנתוני הסקר, כי רק 34% מהציבור האמריקאי משוכנעים מעבר לכל ספק כי אובמה הוא נוצרי.

אובמה אמר לאחר פרסום הסקר כי הוא אינו מודאג מכך שמספר רב של אמריקאים מאמין בהיותו מוסלמי. "אני לא יכול להיות כל הזמן עם תעודת הלידה שלי תלויה על המצח", אמר אובמה בראיון לתחנת NBC. "העובדות הן עובדות, אז זה לא משהו שאני מבזבז את זמני בלדאוג לגביו, ואינני חושב שהעם האמריקאי מעוניין שאבזבז זמן בלדאוג על כך", אמר אובמה.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully