וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדונזיה: נערות לא יעברו בדיקת בתולין

ממשלת אינדונזיה טרפדה הצעת חוק שביקשה לחייב תלמידות תיכון לעבור בדיקת בתולין לפני שהן מתקבלות ללימודים בבתי ספר ציבוריים. יוזם החוק: "בכך נוכל להגן על כבודן באופן אוטומטי"

ממשלת אינדונזיה ביטלה היום (שלישי) הצעת חוק שנועדה לחייב נערות לעבור בדיקת בתולין. בכיר במשרד לענייני נשים, וואהיו הארטומו, אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי בדיקה שכזאת היא הפרה של זכויות אדם בסיסיות ועלולה לסכן את בריאותן של נשים צעירות. "זה יהיה יותר יעיל עבור הדור שלנו לקבל חינוך מוסרי מהוריהם בבית, במיוחד נוכח ההשפעה של האינטרנט".

המחוקקים במחוז ג'אמבי באי סומטרה דחו את כוונתו של פוליטיקאי מקומי, באמבאנג באיו סוסנו, להעלות את הצעת החוק שלפיה, על מנת להתקבל לבתי ספר ציבוריים, נערות יחויבו לעבור בדיקת בתולין. זאת עקב החשש משיעור קיום יחסי מין לפני חתונה בקרב צעירים באינדונזיה - המדינה המוסלמית הגדולה בעולם.

"הרעיון הוא פשוט. זה ברור שהורים מפחדים שבנותיהם יאבדו את בתוליהן טרם זמנן, אז לפני שהן ימשיכו בלימודים הן יוכלו לעבור בדיקת בתולין ובכך להגן על כבודן באופן אוטומטי", אמר סוסנו לעיתון "ג'קרטה פוסט". "למה מרשים לנערות שאיבדו את בתוליהן ללכת לבתי ספר ציבוריים?"

הרשויות באינדונזיה מתמודדות בשנים האחרונות עם המודרניזציה במדינה, המונעת, בין היתר, מגידול מהיר בשימוש באינטרנט, תוך ניסיון לשמור על ערכים מסורתיים, בעיקר מוסלמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully