וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: מזמין רצח הזמרת הלבנונית נשלח לכלא

איל ההון המצרי שהורשע בהזמנת רצח הזמרת הלבנונית סוזן תמים נידון ל-15 שנות מאסר. בתחילה נגזר עליו מאסר עולם, אך עונשו הומתק

בית המשפט במצרים הקל היום (שלישי) בעונשו של איל ההון המצרי הישאם טלעת מוסטפא והטיל עליו 15 שנות מאסר בגין הזמנת הרצח של מאהבתו לשעבר, הזמרת הלבנונית סוזן תמים. מי שביצע את הרצח, הקצין לשעבר מוחסן סוכרי, נידון למאסר עולם. במשפטם הקודם, שהסתיים במאי 2009, נידונו השניים לעונש מוות, אולם ההרשעה בוטלה לפני מספר חודשים והוחלט על משפט חוזר. במשפט החוזר הומתק, כאמור, עונשם.

ביולי 2008 נמצאה סוזן תמים בדירתה בדובאי כשהיא ללא רוח חיים, ועל גופתה סימני אלימות ודקירות. משטרת מצרים עצרה בתוך זמן קצר את מוסטפא, שהיה בקשר עם תמים, בחשד ששכר רוצח לחסלה לאחר שסיימה את הרומן ביניהם. הן הרצח והן מעצרו של מוסטפא עוררו סערה רבה במצרים ובעולם הערבי.

מוסטפא הוא הבעלים של אחת מחברות הנדל"ן הגדולות במצרים. הונו מוערך במיליארדי דולרים, והוא פעיל במפלגת השלטון במדינה. שמונה חודשים לפני הרצח, הוא קנה דירה בדובאי. הרוצח הוא מוחסן סכרי, קצין מצרי בדרגה המקבילה לרב סרן, ששימש כקצין ביטחון באחד מבתי המלון הגדולים בשארם א-שייח'. על פי כתב האישום, מוסטפא שילם לו שני מיליוני דולרים כדי שירצח את תמים.

  • עוד באותו נושא:
  • מצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully