וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: סוריה מעוניינת במשא ומתן עם ישראל

עשרה ימים אחרי פגישה מאכזבת בין השליח האמריקאי ג'ורג' מיטשל לנשיא סוריה אסד, יצאה מזכירת המדינה האמריקאית אופטימית מפגישתה עם שר החוץ הסורי. קראולי: "הוא מעוניין מאוד במשא ומתן"

מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון נפגשה אמש (שני) בניו יורק עם שר החוץ הסורי ואליד אל מועלם. דובר משרד המדינה האמריקאי פי. ג'יי קראולי מסר לאחר הפגישה בין השניים כי שר החוץ הסורי "מעוניין מאוד" בחידוש המשא ומתן עם ישראל. אמירות אופטימיות אלה מגיעות אחרי דיווחים מאכזבים מפגישתו של השליח האמריקאי למזרח התיכון ג'ורג' מיטשל עם נשיא סוריה בשאר אסד

לפני כעשרה ימים אמר גורם דיפלומטי סורי כי מיטשל, שנפגש יום לפני כן עם אסד בדמשק, לא הביא עימו רעיונות חדשים לקידום תהליך השלום במסלול הישראלי-סורי. בשיחה עם העיתון "אל-קודס אל-ערבי", העריך עוד הגורם הסורי שלא תושג בשלב זה התקדמות בערוץ זה. "מיטשל הגיע לדמשק כדי להחליף דעות עם אסד וכדי לעדכן אותו במשא ומתן הישיר בין ישראל לפלסטינים שחודש השבוע", הוסיף.

על פי הדיווחים העביר מיטשל לאסד מפות שקיבל מראש הממשלה בנימין נתניהו ובהן מופיעים שטחים מהם מוכנה ישראל לסגת במסגרת הסכם שלום עם סוריה. עוד דווח כי מיטשל העביר לאסד גם את התנאים הישראלים למשא ומתן עם סוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully