וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק סוכה: 280 אלף טיילו ברחבי הארץ

לאחר פתיחה חלשה, צובר חג הסוכות תנופה ומוציא יותר מרבע מליון מטיילים לאתרים השונים ברחבי הארץ. הרשויות נערכות להמשך זרם המטיילים במהלך החג ולאיסוף של כ-40 טון זבל

למרות השילוב הלא מנצח של חום כבד וגשמים מקומיים, בילו כ-280 אלף מטיילים את השבת בשמורות הטבע ובפארקים של קק"ל. יערני קק"ל סיפרו כי המטיילים משאירים אחריהם אשפה רבה וההערכה היא כי עד מחר ייאספו כ-40 טון זבל מאתרי קק"ל ברחבי הארץ. לדברי רשות הטבע והגנים, האתרים אשר משכו את מספר המטיילים הגדול ביותר היו הגן הלאומי קיסריה - שם חזו המטיילים במופעי סוסים בהיפודרום, חוף הבונים, הבניאס, אפולוניה, עין גדי ונחל החצבני.

מקק"ל נמסר, כי נוכחות המטיילים הגדולה ביותר נרשמה ביערות הגליל המערבי והגלבוע, פארק גורן, פארק קריית אתא, יער לביא ויער בן קשת. במרכז פקדו המטיילים את יען בן שמן ואת פארק קנדה ואילו בדרום היה יער המלאכים-שחרייה היעד הפופולרי.

הן בקק"ל והן ברשות הטבע והגנים מבטיחים שאתרי הטיולים ערוכים להמשיך לקלוט מבקרים גם בימי חול המועד. " למרות שכבר חצינו את קו חצי מיליון המטיילים בחג הזה ברור שהעבודה רחוקה מלהסתיים ונערכנו בכל אתרינו גם להמשך חול המועד", אמר מנהל חטיבת קהל וקהילה ברשות הטבע והגנים, עוזי ברזילי. בין האירועים המתוכננים בחול המועד: פסטיבל אבירים באפולוניה, פסטיבל ימי המשנה בגן לאומי ציפורי, פסטיבל ימי הרנסאס בגן הלאומי יחיעם, מסיק זיתים ביער בן שמן ויער לביא ואירועים רבים נוספים. בנוסף הקימה קק"ל סוכות בחלק מאתריה לרווחת המטיילים.

  • עוד באותו נושא:
  • סוכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully