וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון גז הצחוק: "אבישי ועומר סימלו את השמחה"

מנהל בית הספר בו למד אבישי קלומק, שמת הלילה עם בן דודו עומר צור משאיפת גז צחוק, סיפר על ההלם בו קיבלו במועצת באר טוביה את הבשורה. "עלינו לחנך לתרבות בילויים חיוביות", הבהיר

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: דורון שטיין)

"אבישי ועומר היו חלק מאורח החיים הבלייני, וסימלו את השמחה והבליינות. בגלל זה ההלם כל כך גדול, כי דווקא הם אלו שנהרגו", כך אמר היום (שבת) מנהל בית הספר בו למד אבישי קלומק, אריה ברנע. ברנע הבהיר כי מחרתיים, לאחר ההלוויות של קלומק ושל בן דודו, עומר צור, שמתו משאיפת גז צחוק מתוך בלון גנוב, תיאסף השכבה של אבישי למפגש מיוחד בעקבות האירוע.

במהלך המפגש, הבהיר ברנע, יקיימו התלמידים שיחות פנימיות בינם לבין עצמם, אחר כך עם המחנך ולאחר מכן עם המנהל. "מחר ובהמשך השבוע אקדיש את זמני לשיחות עם מורים, הורים, מחנכים יועצים ופסיכולוגים. ברגעים אלה מתנהלות שיחות עם רכזים מטעם התיכון שמארגנים את חבריהם של שני ההרוגים במועדוני הנוער ביישובים שלהם" סיפר ברנע.

ברנע חשף כי כבר לפני שנתיים כמעט אירע בתיכון מקרה דומה כאשר תלמידים ניסו לגנוב גז מזגנים. "הם נתפסו והושעו", הבהיר ברנע, שייחס את האירוע ל"תרבות של אלכוהול ובילויים פרועים". "המטרה שלנו בתור מוסד חינוכי היא לחנך לתרבות בילויים חיובית ולא שלילית, שכוללת גזים כאלה ואחרים, סמים ואלכוהול ללא השגחה" סיכם ברנע.

החשד: חיילים גנבו את המיכל

הערב שוחררו שני החיילים בשירות סדיר שנעצרו בחשד שגנבו ממרפאת שיניים בכפר ורבורג את בלון הגז, אשר משאיפתו מתו קלומק וצור בני ה-18. על פי החשד, קלומק וצור ידעו היכן השאירו הצעירים את הבלון לאחר שגנבו אותו, ואספו אותו משם. שני הצעירים נחקרו וקשרו עצמם לגניבת הבלון.

בחקירתם סיפרו השניים כי גנבו את הבלון לצורך שימוש בו במסיבה ולאחר מכן זרקו אותו. ככל הנראה, ידעו הנערים על השימוש שנעשה בו במסיבה ופעלו על מנת להשתמש בו פעם נוספת.

על פי החשד, הבלון הגנוב שימש את קלומק ואת צור, שני בני דודים בני 18, אשר נמצאו הלילה ללא רוח חיים בתוך מכוניתם, כשמחוצה לה מיכל שהכיל גז צחוק. צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום, ולאחר שניסו לבצע בהם פעולות החייאה, נאלצו לקבוע את מותם.

סנ"צ ירדן קלנדרוב, מפקד תחנת קריית מלאכי סיפר לוואלה! חדשות, כי בני הדודים נמצאו ברכב סמוך לשעה 3:00, כשגופו של אחד מהם מוטל מחוץ למכונית. "לידם נמצא בלון גז צחוק גדול, ממנו ככל הנראה שאפו הנערים את הגז. זהו גז מאוד מסוכן הנמצא בשירות מרפאות שיניים, ועלול להיות קטלני", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully