וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני חשודים בגניבת מיכל גז הצחוק

רמי שני

25.9.2010 / 13:36

שני חיילים נעצרו בחשד שגנבו ממרפאת שיניים את בלון הגז, אשר משאיפתו מתו הלילה אבישי קלומק ועומר צור בני ה-18. השניים קשרו עצמם בחקירתם לגניבת הבלון

שני חיילים בשירות סדיר נעצרו היום (שבת) בחשד שגנבו ממרפאת שיניים בכפר ורבורג את בלון הגז, אשר משאיפתו מתו אבישי קלומק ועומר צור בני ה-18. על פי החשד, קלומק וצור ידעו היכן השאירו הצעירים את הבלון לאחר שגנבו אותו, ואספו אותו משם. שני הצעירים נחקרו וקשרו עצמם לגניבת הבלון.

בחקירתם סיפרו השניים כי גנבו את הבלון לצורך שימוש בו במסיבה ולאחר מכן זרקו אותו. ככל הנראה, ידעו הנערים על השימוש שנעשה בו במסיבה ופעלו על מנת להשתמש בו פעם נוספת.

על פי החשד, הבלון הגנוב שימש את אבישי קלומק ואת עומר צור, שני בני דודים בני 18, אשר נמצאו הלילה ללא רוח חיים בתוך מכוניתם, כשמחוצה לה מיכל שהכיל גז צחוק. צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום, ולאחר שניסו לבצע בהם פעולות החייאה, נאלצו לקבוע את מותם.

סנ"צ ירדן קלנדרוב, מפקד תחנת קריית מלאכי סיפר לוואלה! חדשות, כי בני הדודים נמצאו ברכב סמוך לשעה 3:00, כשגופו של אחד מהם מוטל מחוץ למכונית. "לידם נמצא בלון גז צחוק גדול, ממנו ככל הנראה שאפו הנערים את הגז. זהו גז מאוד מסוכן הנמצא בשירות מרפאות שיניים, ועלול להיות קטלני", הוסיף.

מחקירת המשטרה עולה, כי נער שלישי, גם קרוב משפחתם של השניים, היה בחברת הצעירים בעת שהשלושה שאפו גז צחוק בפרדס סמוך למושב אורות. ככל הנראה, משראה ששני קרוביו עומדים לאבד את הכרתם הזעיק הנער את כוחות ההצלה. הנער, שלא נפגע משאיפת הגז, הועבר לחקירת המשטרה. הוא סיפר, כי השלושה לקחו את בלון הגז מאחד המושבים באזור. בני משפחותיהם של הנערים הגיעו הבוקר לתחנת המשטרה, כדי לשמוע פרטים על שאירע לבניהן.

  • עוד באותו נושא:
  • גז צחוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully