וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבדיה: מטוס ביצע נחיתת חירום בחשד לפצצה

מטוס "בואינג 777" מקנדה לפקיסטן ביצע נחיתת חירום בשטוקהולם, לאחר שעל פי החשד אחד הנוסעים החזיק חומרי נפץ. כל 273 הנוסעים פונו מהמטוס והחשוד נעצר. ואולם, לא נמצאו חומרי נפץ במטוס

אזעקת שווא? מטוס מסוג "בוינג 777", שעשה את דרכו מקנדה לקראצ'י שבפקיסטן, ביצע הבוקר (שבת) נחיתת חירום בנמל התעופה הבינלאומי בשטוקהולם בשל חשד לפצצה. ממשטרת שבדיה נמסר, כי על פי החשד, אחד הנוסעים עלה על המטוס כשבאמתחתו חומרי נפץ. 273 הנוסעים שהיו על סיפון המטוס פונו בבטחה, והמשטרה עצרה את החשוד, אשר נמצא כעת בחקירה. ואולם, מכוחות הביטחון נמסר כי גם לאחר בדיקת המטוס, לא נמצא בו כל זכר לחומרי נפץ. חפציו של החשוד נמצאים בבדיקה.

דוברת מחוז שטוקהולם במשטרה, ג'יין הדלונד, סיפרה לסוכנות הידיעות רויטרס כי אישה שהיתה על סיפונו של המטוס והבחינה בחשוד, יצרה קשר עם משטרת קנדה זמן קצר לאחר ההמראה. לדברי האישה, החשוד נשא עמו חומרי נפץ חשודים. משטרת קנדה הודיעה על כך לטייס, ומשנכנס המטוס לשטחה האווירי של שבדיה, הוא ביצע נחיתת חירום בנמל התעופה הבינלאומי "ארלנדה" שבבירה השבדית.

לנמל התעופה הוזעקו כוחות ביטחון גדולים, בהם גם יחידת חבלנים. הטייס סיפר למשטרה, כי הנוסע החשוד עבר בכל נקודות הבידוק בטרם עלה למטוס. עד כה, לא ברורה זהות החברה שהמטוס בבעלותה. ככל הנראה, הטייס הודיע במהלך הטיסה לציבור הנוסעים, כי הנחיתה התבצעה בעקבות "תקלה טכנית". כך שמר הטייס על רגיעה יחסית בקרב ציבור הנוסעים.

עדכון ראשון: 9:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully