וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארו בסוכה: כ-250 אלף בלבד יצאו לטייל

מזג האוויר החם והאובך עשו את שלהם. בשל כך נרשמה כמות קטנה באופן יחסי של ישראלים שבחרו לעשות את החג בשמורות ובאתרי הטבע. התחזית לימים הקרובים אינה מעודדת: עוד התחממות

160 אלף ישראלים ניצלו את החג, ולמרות מזג האוויר החם, בחרו לטייל בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים. מדובר בכמות קטנה יחסית למצופה, שנבעה מתנאי מזג האוויר והאובך ששרר במרבית האזורים. כ-60 אלף מבקרים הגיעו לשמורות ולגנים באתרים של רשות הטבע והגנים, ועוד כ-100 אלף מטיילים יצאו לשמורות ולגנים שבשטחים הפתוחים. באתרים וביערות של קק"ל ביקרו בסך הכל במהלך היום כ-70 אלף בני אדם.

עוזי ברזילי, מנהל חטיבת קהל וקהילה ברשות הטבע והגנים, אמר כי "כיף להיווכח כל פעם מחדש עד כמה עם ישראל אוהב לטייל. אין לי ספק שעד שמחת תורה עוד נכונה לנו הרבה עבודה, אבל כמו תמיד אנחנו קוראים לכולם לצאת מהבית, כי לטייל יותר זה לדעת יותר".

יותר מ-3,000 מבקרים הגיעו היום (חמישי) לגן לאומי קיסריה, שהיה האתר הפופולארי ביותר ביום החג. כ-2,500 מטיילים ביקרו בשמורת טבע בניאס ו-2,000 הגיעו לשמורת טבע עין גדי. האתרים הבאים ברשימה: גן לאומי מקורות הירקון (כ-1,900 מבקרים), גן לאומי מצדה (1,850), שמורת טבע תל דן וגן לאומי חורשת טל (1,700 בכל אחד מהם).

בשבוע הבא התחממות נוספת

מזג האוויר היום היה מעונן חלקית, ונרשמה עלייה קלה בטמפרטורות. בטבריה נרשמו 37 מעלות בצל, בהרי הגולן 34, בים המלח 35, בבאר שבע 36 ובאילת נרשמו 38 מעלות במהלך היום. התחזית לימים הקרובים: מחר בשעות הערב והלילה ייתכן טפטוף במזרח הארץ ובדרומה, ולא יחול שינוי ניכר בטמפרטורות. ביום שבת יהיה מעונן חלקית עם ירידה קלה בטמפרטורות, כשעד שעות הצהריים ייתכנו טפטופים. בראשון יהיה נאה עם עלייה קלה בטמפרטורות ובשני תחול עלייה קלה נוספת ויישאר נאה.

ברשות הטבע והגנים מבקשים מהציבור לטייל באחריות. מהרשות נמסר, כי המטיילים מתבקשים להתאים את רמת הטיול ליכולתם ולהיערך אליו בהתאם, להקשיב לתחזיות ולהתעדכן במוקדי המידע ובתחנות המידע, וכמובן: לשמור על הניקיון באתרים ובשטחים הפתוחים.

  • עוד באותו נושא:
  • סוכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully