וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "נתניהו הוא רוצח ילדים ונשים"

הנשיא האירני התראיין לתוכנית של לארי קינג, ואמר כי "על נתניהו לשבת בבית סוהר בעוון רצח". אחמדינג'ד הדגיש כי הסנקציות לא משפיעות על טהרן וציין כי לארצו אין פצצת אטום, והיא איננה שואפת להשיג פצצה כזו

מחמוד אחמדינג'ד ממשיך לייצר כותרות בניו יורק: הנשיא האירני התראיין הלילה (חמישי) לתוכניתו של לארי קינג בערוץ החדשות CNN, ותקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו. אחמדינג'ד אמר כי "נתניהו הוא רוצח סדרתי, ועליו לשבת בבית סוהר על רצח של נשים וילדים". בנושא הגרעין, הנשיא האירני הדגיש כי לארצו "אין פצצה גרעינית, ואיננו מעוניינים שתהיה לנו פצצה כזו".

אחמדינג'ד הוסיף שהסנקציות שהוטלו על ארצו אינן מורגשות וביקר את ארה"ב וישראל, ואמר כי "עליהן להתפרק מנשקן הגרעיני, שמהווה סכנה לעולם". לגבי האפשרות של פגישה עם אובמה אמר אחמדינג'ד, כי "זה תלוי. אני חושב שזה טוב לשבת בפני אנשים ממדינות אחרות ולדבר באו"ם. אם כולם ישמעו מה יש לנו לומר זה יכול לפתור הרבה בעיות". כשנשאל לגבי גורלם של שני המטיילים האמריקאים הנתונים במעצר בארצו, אמר נשיא אירן כי הדבר אינו תלוי בו, אלא בשופט שיקבל את ההחלטה.

במהלך שהותו בארה"ב לרגל כינוס העצרת הכללית של האו"ם שתיפתח היום, התראיין הנשיא האירני לכלי התקשורת האמריקאים. בשיחה עם כתבים שלשום, אמר שמתקפה ישראלית על מתקני הגרעין של ארצו אמר הנשיא האירני, כי "ארה"ב לא יודעת איך מלחמה נראית. כשמלחמה מתחילה, אין לה גבולות. ארה"ב מעולם לא נכנסה למלחמה רצינית, ומעולם לא ניצחה". אחמדינג'ד אף התרברב ושאל "האם אתם חושבים שמישהו בכלל יתקוף את אירן? ממש לא נראה לי. המשטר הציוני הוא ישות מאוד קטנה על המפה, עד כדי כך שהם בכלל לא מהווים שיקול במשוואה שלנו".

כשנשאל על עמדתו בנושא השואה, אמר אחמדינג'ד כי "מדובר באירוע היסטורי ששימש כתירוץ למלחמה. השאלה היא מדוע איננו מאפשרים לבדוק את הנושא הזה לעומק. אין זה הוגן לכפות דעה אחת על שאר העולם". עוד אמר אחמדינג'ד, כי "עלינו לשאול איפה האירוע הזה קרה, ומדוע הפלסטינים צריכים להמשיך לסבול בגללו? אינני אנטישמי, אני אנטי-ציוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully