וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שומעים: מצעד השירים המשובשים בבריטניה

חברה המשווקת טיפות אוזניים בבריטניה מצאה דרך מקורית לפרסם, וערכה סקר החושף את השירים שאנשים נוטים במיוחד לשבש את מילותיהם. נירוונה והנדריקס בפנים. ומי בפסגה?

מישהו בבריטניה החליט לעשות סדר, ולשים סוף לשיבושי המילים של שירי הפופ בממלכה. חברת "קרומול אוליב" המשווקת טיפות אוזניים, ערכה סקר שמטרתו לברר מהם 20 השירים המשובשים ביותר, ואולי קיוותה גם לשכנע את המשבשים הכבדים שהגיע הזמן לטפל באוזניהם.

לפי הסקר, ארבעה מתוך עשרה בני אדם משבשים מילים של שירים. דובר החברה אמר כי "חלק מהשיבושים ממש משעשעים, אבל אני בטוח שהשירים לא נכתבו במטרה לבלבל את המעריצים". לדבריו, "מילות שירים וצלילים יכולים להתפרש במגוון דרכים, ואנשים שונים שומעים דברים שונים. כשסוף סוף אתה מגלה את המשמעות האמיתית של שיר אחרי ששנים שרת אותה בצורה לא נכונה, זה יכול להיות די מספק, למרות שאתה עלול להרגיש קצת מטופש".

בראש רשימת השירים המשובשים נמצא " The Sidewinder Sleeps Tonite" של R.E.M. השורה המשובשת בשיר היא " ''Call me when you try to wake her" שמתברר כי רוב האנשים שרים כ- ''Calling Jamaica''. במקום השני ג'ימי הנדריקס עם "פרפל הייז", כשהשורה האלמותית ''Excuse me while I kiss the sky'' נוטה להפוך לרמיזה הומו-ארוטית: ''Excuse me while I kiss this guy''.

עוד ברשימה: Smells Like Teen Spirit של נירווה, כש- ''Here we are now, entertain us'' הופך ל- ''Here we are now, in containers'', אבבא עם Mamma Mia, בו השורה ''How can I resist you'' נשמעת לאנשים כמו ''Have I got a sister'', ופרודיג'י עם Out of space, בו ''I'll take your brain to another dimension. Pay close attention'' מתעוות עד לכדי ''I'll take your brain to another dimension. Hey close the kitchen''.

עכשיו תורכם להתוודות בטוקבקים, ולספר על הרגע בו גיליתם שהשורה שאתם שרים כנראה לא בדיוק קולעת לכוונת המשורר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully