וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: כלא נער ורכש בשמו טלפונים באלפי שקלים

איימן עפאוי נאשם שהתחזה למעסיקו של נער בן 18, איים עליו, כלא אותו בדירה בבאר שבע ורכש בשמו 12 טלפונים סלולריים, שאותם הוא מכר. במכשירים בוצעו שיחות בשווי אלפי שקלים

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד איימן עפאוי, בן 33, בגין כליאת נער בן 18 בדירה בעיר וסחיטתו באיומים. מכתב האישום עולה כי עפאוי התחזה למעסיק פוטנציאלי של הנער, שחיפש עבודה, ואילץ אותו לרכוש מכשירי טלפון ניידים אותם מכר לאחר מכן.

בכתב האישום נטען, כי עפאוי נפגש עם הנער בחודש אוגוסט בקניון הנגב והציג את עצמו כמעסיק. השניים פתחו עבור הנער חשבון בנק "כדי להפקיד משכורת", כאשר עפאוי סיפר גם לבנקאית שהוא מעסיקו של הנער בחברת כוח אדם. למחרת נפגשו השניים שוב בבאר שבע, ועפאוי לקח את הנער לרכבו, בו שהה אדם נוסף. מכתב האישום עולה כי בשלב זה, איים עפאוי על הנער ואמר לו כי אם לא יעשה כדבריו או יפנה למשטרה, הוא יהרוג אותו ויפגע במשפחתו. הוא גם ציין בפני הנער שהוא יודע עליו פרטים רבים, ויוכל להשיגו בכל עת.

מכתב האישום עולה עוד כי בשלב זה לקח עפאוי את הנער לסניפי שתי חברות סלולריות ורכש בשמו שבעה מכשירי טלפון סלולריים ושלושה כרטיסי זיכרון, אותם נטל על מנת למכור אותם לאחרים. לשם כך אף ביצע הוראת קבע בבנק על שמו של הנער. אחר כך לקח עפאוי את הנער לדירה בבאר שבע, וביקש מסוכן של חברה סלולרית שלישית להגיע למקום. עפאוי נעל את הנער בדירה עד להגעת הסוכן, ומשהגיע, הציג עצמו כדודו של הנער ורכש בשמו חמישה טלפונים נוספים ושני כרטיסי זיכרון.

בשלב זה התיר לנער לעזוב את הדירה, אך דרש ממנו לשוב אליה למחרת כדי לקבל את המכשירים. הוא אף ניסה להזמין בשם הנער פנקס צ'קים מהבנק, אך בקשתו סורבה. בשל חששו מעפאוי, לא התלונן הנער על המעשים במשך כחודש. במהלך אותה תקופה נעשו חיובים ושיחות במכשירי הטלפון שנרכשו על שמו בשווי של אלפי שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully