וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר: העליון יפסוק בערעור "השוטרים הנוקמים"

לפני כמעט שנה נגזרה שת מאסר על ארבעת השוטרים מנהריה שהניחו מטענים ליד ביתו של העבריין מיכאל מור. ביהמ"ש העליון יפסוק הבוקר האם לקבל את ערעורם נגד העונש

בית המשפט העליון צפוי להכריע הבוקר (שני) על גורלם של ארבעת השוטרים מנהריה שהורשעו בהנחת מטענים בביתו של העבריין מיכאל מור בפרשה שנקראה "עבריינים במדים". ארבעת השוטרים הגישו ערעור לבית המשפט העליון לאחר שבית המשפט המחוזי בחיפה הרשיעם לפני כמעט שנה בעבירות של גרימת נזק, עבירות בנשק ומרמה והפרת אמונים וגזר עליהם שנת מאסר בפועל ושנת מאסר על תנאי.

השוטרים - רב-פקד יניב אשור, יוסי לוי, אלדד חדד ורמי מוסא נמצאו אשמים בכך שלפני כשנתיים הניחו מטעני חבלה, האחד מתחת לרכבו של העבריין מיכאל מור והאחר על אדן חלון בבית השייך לו, בו התגורר אחיינו, כדי לנקום במור לאחר סדרת השלכות רימוני יד לעבר בתי שוטרים ואישי ציבור בעיר, והחשש שמי מהם עלול להיות היעד הבא מצד מור ואנשיו.

לאחר הרשעתם, הגישה גם הפרקליטות ערעור נגד העונש שהוטל על השוטרים, אלא שבחודש יולי השנה חזרה בה הפרקליטות מהערעור. בפרקליטות הבהירו לאחר משיכת הערעור כי הם רואים בתיק "חשיבות רבה באמירה שיפוטית של בית משפט אשר תעמוד על חומרת מעשיהם של המערערים, ותדגיש את מעמדה של החובה המוחלטת, במיוחד של אנשי חוק, לציית לחוק". אולם, לנוכח הערות השופטים בדיון קודם בערעור, הודיעו בפרקליטות כי הם מסירים את ערעורם, אולם מתנגדים עדיין לערעור שהגישו השוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully