וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נמצאו חברי הכת שאיימו להתאבד

משטרת לוס אנג'לס איתרה 13 חברי קבוצה דתית, שלפי החשד תכננו לבצע התאבדות המונית. בעוד במכתבים שהשאירו ציינו חברי הקבוצה שהם "הולכים לגן עדן", לאחר שנמצאו הם הצהירו: "אנו מתפללים נגד אלימות ושחיתות מינית"

בארה"ב נושמים לרווחה. משטרת לוס אנג'לס איתרה אמש (ראשון) 13 בני אדם אשר נעלמו אמש בדרום קליפורניה, לאחר שהשאירו פתקים על כוונתם לבצע התאבדות המונית. החששות לחיי הקבוצה "דמוית הכת" התגברו לאחר שבמכתביהם הצהירו החברים כי הם "הולכים לגן עדן בקרוב לפגוש את ישו וקרוביהם המתים". משנמצאו, סיפרו חברי הקבוצה כי התאספו כדי "להתפלל נגד האלימות והשחיתות המינית בעיר". במשטרה נוטים לקבל את גרסתם, ומאמינים כי הם התאספו בציפייה לאירוע "אפוקליפטי".

סגן מפקד תחנת משטרת לוס אנג'לס מייק פארקר סיפר לעיתון ה"לוס אנג'לס טיימס", כי שוטרי המסוף יצרו ככל הנראה קשר עם חברי הקבוצה. פרקר סיפר כי השוטרים זיהו את רכביהם של חברי הקבוצה בפארק בעיר. לדבריו, חברי הקבוצה לא גילו כל התנגדות וסיפרו לשוטרים כי הם התפללו למען עתידו של בית הספר ונגד השחיתות המינית והאלימות אשר פשו בו. עוד סיפר פרקר, כי נראה היה שכל החברים, כולם יוצאי אל-סלבדור, התאספו במקום מרצונם החופשי ובמסגרת אמונתם הדתית, וסיפרו כי לא היתה זו הפעם הראשונה שבה הם התאספו למטרות אלה.

שלשום דווח בראשונה על היעדרותם של חברי הקבוצה. ממשרד מושל קליפורניה נמסר כי "במספר מכתבים שנמצאו הם נפרדו מקרוביהם. לפי ההערכה, לאחר המשך החקירה, כוונת הנעדרים היא לבצע התאבדות המונית". במשטרה המקומית תוארה הקבוצה כ"דומה לכת" בעל אופי "פונדמנטליסטי". בראש הקבוצה עומדת ככל הנראה ריינה מריסול צ'יקאס, והיא זאת שעמדה מאחורי כוונת הקבוצה הכוללת גם את ילדיה, להתאבד.

בעליהן של שתי חברות בקבוצה הודיעו על ההיעלמות לאחר מפגש תפילה. "הם השאירו חפצים אישיים ומכתבים בהם נאמר כי הם הולכים להיפגש עם קרוביהם המתים ועם ישו", נמסר מהמשטרה. בין החפצים שנשארו: שטרות מכר של בתיהם וכסף מזומן. פרקר הוסיף כי אחד מהבעלים סיפר כי הוא חשש שמא המבוגרים בחבורה "עברו שטיפת מוח".

עדכון ראשון - 22:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully