וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירן מכחישים: לא עצרנו חיילים אמריקאים

במשמרות המהפכה מכחישים את הדיווח של סוכנות הידיעות האירנית פארס, לפיו משמר הגבול האירני עצר שבעה חיילים אמריקאים על גבול אפגניסטן ופקיסטן. גם ארה"ב הכחישה את הדיווחים

אירן הכחישה בצהרים (ראשון) דיווח על כך שכוחות משמר הגבול עצרו שבעה חיילים אמריקאים ושני אירנים במחוז בדרום-מזרח המדינה. אל-עלם, רשת הטלוויזיה בערבית במדינה, ציטטה את משמרות המהפכה האירנים, האחראים על ביטחון הגבולות במדינה, שהכחישו כי מקרה כזה אירע במחוז באלוצ'יסטן.

מוקדם יותר דיווחה סוכנות הידיעות האירנית פארס, כי שבעה חיילים אמריקאיים שניסו לחדור למדינה באופן לא חוקי נעצרו לאחרונה. לפי הדיווח, השבעה, בנוסף על שני אירנים שליוו אותם, נעצרו במחוז בדרום-מזרח המדינה. פארס לא פירטה את המקור לידיעה, ואף סוכנות ידיעות אירנית אחרת לא דיווחה על המעצרים.

דובר כוחות נאט"ו באפגניסטן אמר כי חיילים אמריקאים מכוחותיו לא נעצרו באירן ואינם נעדרים. גם בארצות הברית הכחישו את הדיווחים. דובר הפנטגון מסר: "ידיעות בתקשורת הממלכתית באירן לפיהן שבעה חיילים אמריקאים נעצרו אחרי שחצו את הגבול לאירן, אינן נכונות". זמן קצר אחר כך ביטלה פארס את הדיווח.

לפי הדיווח בפארס, המעצרים התרחשו במחוז סיסטאן-באלוצ'יסטן, סמוך לגבול פקיסטן ואפגניסטן.
הדיווח מגיע על רקע שחרורה בשבוע שעבר של שרה שורד, אחת משלושת התרמילאים האמריקאים שנעצרו באירן סמוך לגבול עם עירק והואשמו בריגול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully