וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בארה"ב: חברי כת מתכננים התאבדות המונית

בקליפורניה נערכים חיפושים אחר קבוצה דתית של 14 בני אדם, ביניהם תשעה ילדים ונערים, שככל הנראה עומדת לבצע התאבדות המונית. חבריה השאירו מכתבים שבהם צוין כי הם הולכים להיפגש עם ישו

קבוצה "דמויית כת" של 14 סלבדורים נעלמה בדרום קליפורניה, לאחר שהשאירה פתקים על כוונתם לבצע התאבדות המונית, כך מסרה הלילה (ראשון) המשטרה המקומית.

סטיב וויטמור, דובר משרד השריף בלוס אנג'לס מסר כי בין הנעדרים תשעה ילדים ונערים בגילאים שלוש עד 17. "במכתבים נאמר שהם הולכים לגן עדן בקרוב לפגוש את ישו וקרוביהם המתים", מסר משרד מושל קליפורניה. "במספר מכתבים שנמצאו הם נפרדו מקרוביהם. לפי ההערכה, לאחר המשך החקירה, כוונת הנעדרים היא לבצע התאבדות המונית".

וויטמור תיאר את קבוצת הנעדרים כ"דומה לכת" בעל אופי "פונדמנטליסטי". בראש הקבוצה עומדת ככל הנראה ריינה מריסול צ'יקאס, והיא זאת שעומדת מאחורי כוונת הקבוצה הכוללת גם את ילדיה, להתאבד.

ב-CNN דווח כי בעליהן של שתי חברות בקבוצה הודיעו על ההיעלמות לאחר מפגש תפילה. "הם השאירו חפצים אישיים ומכתבים בהם נאמר כי הם הולכים להיפגש עם קרוביהם המתים ועם ישו", אמר וויטמור. בין החפצים שנשארו, שטרות מכר של בתיהם וכסף מזומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully