וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר ההגנה האמריקאי: הסנקציות על אירן עובדות

שר ההגנה האמריקאי נועד עם מקבילו הצרפתי ואמר כי הסנקציות על אירן הצליחו מעל למשוער. שר ההגנה הצרפתי הרב מורין הדגיש כי "אסור לגלות חולשה בעניין הזה"

שר ההגנה האמריקאי רוברט גייטס אמר הלילה (שישי) כי נראה שהסנקציות על אירן פועלות טוב יותר מהצפוי. גייטס אמר את הדברים בתום פגישתו בפנטגון עם מקבילו הצרפתי, הרב מורין.

לדברי גייטס, הסנקציות שאושרו באו"ם בחודש יוני סיפקו פלטפורמה משפטית למדינות כך שהן יכולות לנקוט באמצעים נוספים. "הסנקציות התגלו כיותר יעילות וחמורות ממה שקיווינו לפני שההחלטה התקבלה באו"ם", אמר שר ההגנה האמריקאי.

שר ההגנה הצרפתי מורין הרב חיזק את דבריו של גייטס, ואמר כי "המאמצים נושאים פרי. מתחיל להיווצר ויכוח בתוך קבוצת ההנהגה הפוליטית באירן". מורין הדגיש, כי "יש להפגין נחישות. בעניין הזה, אסור להראות שם סוג של חולשה".

לפני מספר ימים התבטא פוליטיקאי אירני לשעבר באופן המחזק את הערכתם של גייטס ומורין, כשאמר שנשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד אינו מצליח להתמודד עם הסנקציות. הוא הדגיש כי אירן נמצאת תחת לחץ בינלאומי חסר תקדים. בשבוע הבא תתכנס בניו יורק העצרת הכללית של האו"ם, ושרי החוץ של בריטניה, סין, צרפת, גרמניה, רוסיה וארה"ב צפויים לדון בהמשך הסנצקיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully