וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החינוך עולה להתקפה: ניצח בתחרות פנדלים

השר סער סייר במערכת החינוך בעיר יהוד-מונוסון, ביקר בבתי הספר היסודיים, בגן ילדים ובחטיבות הביניים וגם מצא זמן לנצח את ראש העירייה 2:3 בתחרות פנדלים

שר החינוך גדעון סער ערך הבוקר (חמישי) ביקור במערכת החינוך בעיר יהוד-מונוסון ונפגש עם ראש העיר יוסי בן דוד. השר סייר בבתי ספר יסודיים ובגן ילדים ומשם המשיך לחטיבת הביניים "פסגות", שם שמע סקירה על כיתת תל"ם (תנופה לבגרות מלאה) אשר נפתחה השנה בחטיבה ובה לומדים 25 תלמידים המקבלים תגבור לאישי ופרטני לקידום הישגיהם לקראת החטיבה העליונה.

לאחר מכן הגיע השר לחטיבת הביניים הסמוכה "סביונים" שם השתתף בפאנל עם מנהלות בתי הספר והגנים בעיר. סער ביקש לשמוע את המורות והגננות, שבין היתר דיברו על ההצטרפות לתוכנית "אופק חדש", על שילוב נושאי המורשת והציונות בתוכנית הלימודים, על תוכנית "מפתח הלב" לטיפוח ערכים ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סער הפגין כישורים בולטים בתחרות הפנדלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סער אמר למורות כי "אני לא יכול להעלות על דעתי מקצוע קשה יותר ממקצוע ההוראה. במהלך סיוריי בבתי הספר אני מעביר שיעורים של שעה פעם בשבוע ואני יודע עד כמה זה קשה. אך אין שום מקצוע משמעותי באותה מידה כמו החינוך. אין שום עיסוק שיש בו אותו ערך מבחינת הסיפור האישי וההשפעה על עיצוב דורות העתיד. חשוב שתדעו שהעבודה שלכן מוערכת".

לצד הרשמיות בביקורו הפגין השר ספונטניות ורוח ספורטיבית כשניגש יחד עם ראש העיר למגרש הכדורגל במתחם חטיבות הביניים לתחרות בעיטות לשער. שר החינוך ניצח את ראש העיר 2:3 בפנדלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא יכול להעלות על דעתי מקצוע קשה יותר ממקצוע ההוראה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully