וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בשומרון: "חלק מהילדים לא היו חגורים"

מאות בני אדם ליוו בדרכם האחרונה את שלושת הרוגי התאונה שאירעה אמש בצפון השומרון. הרב של מבוא דותן ספד לדניאל עמרם וניב נסב: "גם בחיים וגם במותם לא נפרדו". מחקירת התאונה עולה, כי חלק מהילדים שנהרגו בתאונה לא היו חגורים ושהם ישבו בצד הקדמי של המשאית, המיועד

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידיאו: יותם בן דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

חקירת התאונה הקטלנית שאירעה אמש (רביעי) בצפון השומרון, העלתה כי חלק מהילדים שנהרגו בהתנגשות בין טרקטור ומשאית גז, לא היו חגורים. דובר מחוז ש"י במשטרה, רב פקד גילי אלחדד מסר לוואלה! חדשות כי "חקירת התאונה מעלה שחלק מהילדים לא היו חגורים בחגורות בטיחות בשעת התאונה. עוד עולה כי שלושת הילדים ישבו בצד הקדמי של המשאית, בעוד שהמקום מיועד לשני נוסעים בלבד".

מאות בני אדם ליוו בצהריים בדרכם האחרונה את שלושת הישראלים שקיפחו את חייהם בתאונה: דניאל עמרן בן 14, ניב נסב בן 10 נטמנו זה לצד זה בבית העלמין בנתניה ואילו עידן קיפר בן 9, נטמן בבית העלמין בפרדס חנה.

הרב של מבוא דותן אליעזר לנדמן, שבו התגוררו שלושת ההרוגים, ספד לדניאל וניב ואמר כי "גם בחיים וגם במותם לא נפרדו". ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה אמר כי "הסרת המחסומים בשומרון היא אחד מהגורמים לתאונה הקשה".

בתאונה שבה קיפחו את חייהם שלושת הישראלים נהרג גם נהג הטרקטור הפלסטיני עטא מוחמד נעמרני. מחקירת המשטרה עלה נהג המשאית פגע ככל הנראה בטרקטור הפלסטיני שנסע לצד הדרך עם אורות כבויים. כתוצאה מכך התהפכה המשאית על צדה.

עדכון ראשון: 16:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully