וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי שליט לרה"מ: כפר על חטא הפקרתו של גלעד

סבו של החייל החטוף שיגר מכתב לנתניהו לרגל יום הכיפורים, בדרישה להשיב את גלעד הביתה בהקדם. "האם ביום זה עומד לנגד עיניך גורלו של גלעד? האם לא הגיעה העת לכפר על החטא הנורא בהפקרתו של נכדי בשבי?"

צבי שליט, סבו של החייל החטוף גלעד שליט, שיגר היום (חמישי) מכתב נוסף לראש הממשלה בנימין נתניהו, בדרישה להחיש את שחרור נכדו. "אני פונה אליך ערב יום הכיפורים, בו נוהגים לערוך חשבון נפש ובקשת סליחה וכפרה על חטאים, שבין אדם לאלוהים ובין אדם לחברו", כתב הסב והוסיף כי הוא תוהה "האם ביום זה עומד לנגד עינך גורלו של נכדי גלעד שליט? האם לא הגיעה העת לכפר על החטא הנורא בהפקרתו של נכדי בשבי?"

צבי שליט הוסיף במכתב, כי המועד המתקרב הוא תזכורת לנפילת בנו הבכור יואל שליט במלחמת יום הכיפורים ומפציר בראש הממשלה לודא שגורלו של גלעד לא יהיה. הסב קרא לראש הממשלה לשחרר כל כמות אסירים שתידרש תמורת גלעד שליט. הוא ציין כי "שחרורם של קבוצת מחבלים, איומים ככל שיהיו, לא ישנו את מאזן הכוחות באזורנו. בכוחה של מערכת הביטחון לערוב לשלום אזרחי ישראל, כך אומרים גם עשרות אלופים בעבר ובהווה ביניהם ראשי שב"כ ומוסד, רמטכ"לים ואלופי פיקוד".

הסב סיכם את מכתבו במלים: "אזרחי ישראל מבינים כי המחיר המוסרי והערכי שנשלם כולנו באי השבתו של גלעד ובאי קיום החוזה בין המדינה לחייליה גבוה עשרות מונים מהסיכון בקיום העסקה להחזרת גלעד" - וקרא לראש הממשלה להשלים את העסקה לשחרור גלעד שליט בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully