וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 בני אדם הואשמו בעבירות סחר בסמים

הנאשמים נלכדו בעקבות פעילות של סוכן משטרתי סמוי. בכתב האישום נגדם נטען בין השאר כי הם תכננו לייבא לישראל 100 ק"ג קוקאין מקולומביה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשו הבוקר (חמישי) ארבעה כתבי אישום נגד 20 בני אדם בגין עבירות סמים. ה-20 נלכדו בעקבות פעילות של סוכן סמוי, שפעל מטעם ימ"ר מחוז תל אביב של המשטרה במשך למעלה מחצי שנה. לפי כתב האישום שהוגש נגד ארבעה מהנאשמים, באמצעות עורכי הדין צחי הבדלי ושירי פרל מפרקליטות מחוז תל אביב, הם תכננו לייבא 100 קילוגרמים של סם מסוג קוקאין מדרום אמריקה לישראל.

מכתב האישום עולה, כי לפני כחודש התקשר אחד הנאשמים לסוכן הסמוי והציע לו להצטרף לתוכניתו לייבא את הסמים. הארבעה תכננו שהסוכן ואחד הנאשמים יטוסו לדרום אמריקה ויסדירו שם את רכישת הסם, ולשם כך רכשו שני כרטיסי טיסה לפרו. הם תכננו להבריח את הסם לירדן דרך גלגלי שיניים, ולאחר מכירתו להתחלק ברווחים, שנאמדים במיליוני שקלים.

בכתב אישום אחר נטען שהסוכן יצר קשר עם אדם שהכיר לאחר שישב עמו בכלא ועם אדם נוסף, במטרה לייבא קילוגרם קוקאין באמצעות הדואר. השניים העבירו לידי הסוכן 10,000 שקלים לצורך מימון רכישת הסמים מחו"ל, אולם לבסוף העסקה לא יצאה לפועל. בעקבות זאת דרש הנאשם לקבל את הכסף חזרה, ועל פי כתב האישום הוא איים לפגוע במשפחתו של הסוכן: "אם אכפת לך מהקרובים שלך, אני יודע איפה אמא שלך גרה במושב, אני יודע איפה החנות של אחיך ואם אני צריך להגיע, אני אגיע עד אליך. מה אתה חושב, שזו בעיה לזרוק כמה תפוחים שמה?".

בכתב האישום גם נטען, כי הסוכן רכש במשך מספר חודשים עשרות גרמים של קוקאין ומאות כדורי אקסטזי מנאשמים נוספים. הפרקליטות מבקשת לעצור את כל הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

  • עוד באותו נושא:
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully