וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר פלסטיני: אבו מאזן איים בפיצוץ המו"מ

בכיר פלסטיני סיפר כי יו"ר הרשות איים בפיצוץ המו"מ בתגובה לעמדת נתניהו בנושא חידוש הבנייה בהתנחלויות. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות הצרפתית, במהלך הפגישה איים אבו מאזן שינטוש את השיחות

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר בפגישתו אתמול בירושלים עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, כי "אם הבנייה בהתנחלויות תחודש, אנטוש את המו"מ" – כך אמר אמש (רביעי) גורם פלסטיני בכיר לסוכנות הידיעות הצרפתית. לדברי הגורם, שביקש להישאר בעילום שם, אבו מאזן אמר את הדברים בתגובה להצהרתו של נתניהו על אי-מוכנותו להאריך את הקפאת הבנייה בהתנחלויות.

בפגישה שנערכה אתמול בבית ראש הממשלה בירושלים בין השניים השתתפו גם מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון והשליח האמריקאי ג'ורג' מיטשל. בפתח הפגישה כתב אבו מאזן בספר האורחים של בית ראש הממשלה, כי "היום חזרתי לבית זה אחרי תקופה ארוכה של היעדרות על מנת להמשיך בשיחות ובמשא ומתן, ומתוך תקווה להגיע לשלום נצחי בכל האזור ובמיוחד לשלום בין העם הישראלי לעם הפלסטיני".

ואולם, במהלך הפגישה המרובעת, נתניהו הבהיר כי לא חל כל שינוי בעמדתו ביחס לנושא הבנייה בהתנחלויות. נתניהו אמר לאבו מאזן, כי צו ההקפאה בהתנחלויות יפקע בעוד שבועיים - ואין בכוונתו להאריכו.

השליח האמריקאי מיטשל אמר במסיבת עיתונאים שערך בירושלים לאחר הפגישה עם המנהיגים, כי "נתניהו ואבו מאזן רציניים, הם באו לעשות עסקים". ואולם, בנושא הבנייה בהתנחלויות, מיטשל שמר על מעטה הסודיות שאופפת את השיחות. לדבריו, "במצבים כאלו יש באופן בלתי נמנע נושאים רבים שיש להמשיך מבלי להתמודד עימם כשהם צצים. אני לא אכנס לפרטים ספציפיים אולם הבאנו בחשבון את כל הנושאים. אנחנו מאמינים שהמשא ומתן, לאחר שהתחיל ומתקדם בצורה מהירה מאוד לדיונים מעמיקים ורציניים, צריך להמשיך. זאת היתה ועדיין המדיניות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully