וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי על הדרום: צה"ל תקף מטרות בעזה

כלי טייס של חיל האוויר תקפו שני מחסני אמצעי לחימה ברחבי רצועת עזה. התקיפה באה כתגובה לירי הקסאמים ופצצות המרגמה לעבר יישובי הדרום ביממה האחרונה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עורך וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

תקיפה של צה"ל ברצועה בעקבות הגברת הירי לעבר יישובי הדרום. כלי טיס של חיל האוויר תקפו הלילה (חמישי) שתי מטרות ברחבי רצועת עזה. מצה"ל נמסר כי כלי הטיס תקפו מחסן אמצעי לחימה בצפון הרצועה ומחסן אמצעי לחימה בדרומה. עוד נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות וכי כל המטוסים שבו בשלום לבסיסם. לא דווח על נפגעים.

התקיפה באה בתגובה לירי הרקטות ופצצות המרגמה לעבר שטחי ישראל במהלך היממה האחרונה. מצה"ל נמסר עוד כי צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. "צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה ולשימור השקט בה", נמסר.

אתמול לאורך היום נפלו בשטחי המועצה האזורית אשכול לפחות 10 פצצות מרגמה ורקטה אחת. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. גם במהלך ליל אמש נפלה בשטח פתוח מדרום לאשקלון רקטה ששוגרה מרצועת עזה. כמו כן, במקרה זה לא דווח על נפגעים או נזק. בדיקה של פצצות המרגמה שנורו אתמול העלתה כי מדובר בפצצות זרחן. זו הפעם הראשונה בה משוגרות פצצות מסוג זה, האסורות לשימוש על פי החוק הבינלאומי, לעבר יישובי הנגב.

על רקע התגברות שיגור הרקטות, צפוי להתקיים הבוקר בבג"צ דיון בעתירת וועד הורי אשקלון והעירייה כנגד המדינה, בדרישה למגן את כל מוסדות הלימוד עיר. בתשובתה לעתירה, הצהירה המדינה כי אשקלון אינה שונה מערים אחרות המאוימות מירי רקטות. העירייה מסרה לקראת הדיון כי "חובת המדינה להגן על ילדי אשקלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully