וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיף מאוחר: הנערה תיאלץ להתחתן רק בגיל 18

שופט באוסטרליה אסר על נערה בת 14 לצאת מהמדינה עד גיל 18, וסיכל את כוונת הוריה להטיסה לחו"ל על מנת לחתן אותה עם נער בן 17 בנישואי שידוך

בית משפט באוסטרליה אסר על נערה בת 14 לצאת מגבולות המדינה על מנת להציל אותה מנישואים בשידוך. העיתון האוסטרלי "דיילי טלגרף" מדווח היום (רביעי) כי אביה של הנערה ממלבורן התכוון לקחת אותה לחו"ל ולהשיא אותה לגבר שמעולם לא פגשה.

הנושא עלה בחודש יוני, כשאנשי שירות הרווחה קיבלו דיווח על כך שהנערה, שהייתה אז בת 13, הוצאה מבית הספר לקראת נישואיה המתוכננים. לפי "הטלגרף", מוצאה של הנערה הוא ככל הנראה מוסלמי ממקדוניה.

ביום שני אסר בית המשפט לענייני משפחה בהחלטה תקדימית על הנערה לצאת מאוסטרליה עד גיל 18, והורה לה להפקיד את דרכונה בידי הרשויות. בנוסף, השופט הורה למשטרה להוסיף את שמה של הנערה לרשימת הפושעים החמורים ומעלימי המיסים שנמצאת במעברי הגבול באוסטרליה.

תמונות של המיועד

לפי מסמכים שהוגשו לבית המשפט, אנשי הרווחה ראיינו את הילדה בביתה בעת שהוריה היו בעבודה. היא סיפרה להם שהיא מאורסת לנער בן 17 ממדינה אחרת אבל לא ידעה לתאר מה היא מרגישה לגבי נישואיה מכיוון שהיא מעולם לא פגשה אותו ורק ראתה תמונות שלו. עובד הרווחה אמר כי בעקבות זאת הוא גיבש את העמדה כי הנערה לא חשבה על האפשרות שתקיים יחסי מין עם בעלה החדש או על האפשרות כי תעבור התעללות.

"אני מאמין שזה לא היה לטובת הילדה אם היא תיסע ותתחתן, מכיוון שהיא ילדה ולא נראה שהיא מבינה את ההשלכות של הנישואים", אמר עובד הרווחה בתצהיר לבית המשפט.

בכירה במועצה האיסלמית של מדינת ויקטוריה באוסטרליה אמרה לעיתון כי נישואי שידוך הם מנהג אך לא חובה באיסלם, וכי אישה חייבת לתת את הסכמתה לנישואים ללא כפייה.

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully