וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי המעבדות ישבתו במחאה על תנאי תורני הלילה

עובדי המעבדות הכריזו כי החל מיום ראשון ישבשו את העבודה במעבדות בבתי החולים במחאה על תנאי תורני החוץ במשמרות הלילה. יו"ר ועד העובדים: "אין ברירה אלא לצאת למאבק"

עובדי המעבדות הכריזו אחר הצהריים (שני) כי ביום ראשון הקרוב יחלו בשביתת אזהרה בכל המעבדות ובבתי החולים הממשלתיים, זאת לנוכח אי מימוש ההסכם שנחתם מול משרדי הבריאות והאוצר בנוגע לתורני החוץ במשמרות הערב והלילה.

ראש איגוד עובדי המעבדות והמיקרוביולוגים, אשר גולדשלגר, הודיע כי לנוכח המצב שנוצר והתעלמות משרדי הבריאות והאוצר מההסכמים שנחתמו לאחרונה בדבר תנאי עובדי תורני החוץ במעבדות, במשמרות הערב והלילה, החליטה הנהלת איגוד עובדי המעבדות על השבתת אזהרה. באחרונה, נחתם לאחר מאמצים ממושכים הסכם הבא להסדיר את תנאי עבודתם של תורני החוץ במעבדות המועסקים במשמרות הערב והלילה. ההסכמים שנחתמו מול נציגי האוצר והבריאות טרם מומשו ובימים האחרונים התברר לאיגוד עובדי המעבדות, כי גם אין כל כוונה לממשם.

ביום ראשון הקרוב יערכו העובדים אסיפות הסברה, וצפויים שיבושים רבים ועיכובים בעבודת המעבדות, בעריכת הבדיקות השונות ובמתן תשובות מעבדה. יו"ר ארגון עובדי המעבדות, אשר גולדשלגר הוסיף כי "השקענו מאמץ רב בהגעה להסכם, שהיה נותן אף הוא רק מענה חלקי בלבד לבעיות הקשות ולמעמד העובדים תורני החוץ. לצערי אין נכונות לממש את ההסכמים ולכן לא נותרה לנו ברירה אלא לצאת למאבק ציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully