וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם טוענת: הפלתי את התאומים של בן לאדן

אם פונדקאית מבריטניה שנשאה ברחמה את נכדיו של מנהיג אל קאעדה, עברה הפלה טבעית בשבוע העשירי להריונה. זאת לאחר שהותקפה ברחוב בעת שביקרה בסוריה

האם הפונדקאית שנשאה ברחמה את נכדיו של אוסמה בן לאדן, הפילה את העוברים לאחר שהותקפה ברחוב בסוריה. בראיון שהתפרסם היום (שני) בעיתון הבריטי "דיילי מייל" סיפרה לואיז פולארד כי עברה הפלה טבעית של העוברים שהיו בני עשרה שבועות. העוברים הופרו בהפריה מלאכותית מזרעו של עומאר בן לאדן, בנו של אוסמה, וביציות של זיינה, רעייתו הבריטית בת ה-54.

לפי הדיווח בעיתון, פולארד (24) טיילה בסוריה עם גברת בן לאדן והותקפה בידי שני גברים בעת שהלכה לבדה מאוחר בלילה מבית קפה לדירה בה השתכנה. תוקפיה לא אמרו מלה, אך היכו אותה עד שנפלה, ואז ברחו. היא סבלה מחבורות בעינה, ברגליה ובידיה. בבית החולים היא נוכחה לדעת כי איבדה את העוברים. "לא היו פעימות לב", אמרה פואלרד ל"מייל", והוסיפה כי אין לה מושג מה עומד מאחורי ההתקפה. אולם, לדבריה, היא מוכרת בבריטניה ובמזרח התיכון כ"אישה המערבית שנושאת את ילדי בן לאדן".

זוהי הפעם השלישית שפולארד משמשת כאם פונדקאית, והיא אינה מתכוונת לעבוד שוב עם בני הזוג בן לאדן, שנפרדו בינתיים על רקע דיווחים כי עומאר פיתח מחלת נפש. פולארד טוענת, כי החלטתה אינה קשורה לאילן היוחסין של הזוג. השניים היו אמורים לשלם לה 10,000 ליש"ט לאחר הלידה. אולם כעת, עקב הוצאות נסיעות ועלות הטיפול בבנה בן הארבע, היא הוציאה מכיסה 250 ליש"ט, לטענתה.

העיתון יצר קשר עם עומאר בן לאדן, שאמר כי אין סיכוי שהוא ורעייתו יתפייסו. כשנשאל לגבי ההפלה הטבעית שפולארד עברה, אמר בן לאדן כי מבחינתו זה "גורל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully