וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: ילדה עוברים מתים והחביאה אותם בארון

אישה בריטית בת 55 הודתה שבמשך יותר מ-20 שנה הסתירה כי ילדה ארבעה עוברים מתים. שלושה מהם היא שמרה בקופסת פלסטיק בארון ואחד קברה בבית עלמין

אישה בריטית הודתה היום (שני) בבית משפט בממלכה כי הסתירה את מותם של ארבעת ילדיה, שנולדו מתים, ואף החביאה שלושה מהם (עוברים מתים) בארון בגדים בביתה במשך 20 שנה.

ברנדט קווירק, סבתא בת 55, סיפרה בבית המשפט כי ילדה את התינוקות בין 1985 ל-1995. עם זאת, היא אינה זוכרת, לדבריה, את התאריכים המדויקים, מכיוון שהפכה לאלכוהוליסטית אחרי שהתגרשה. את אחד העוברים היא קברה באופן לא חוקי בבית עלמין ושלושה אחרים, ביניהם תאומים, עטפה בנייר עיתון וסמרטוטים ושמה בתוך קופסת פלסטיק עם מטהר אוויר.

בתה של קווירק, ג'ואן לי, גילתה את שרידי התינוקות ביולי 2009 ודיווחה על כך למשטרה. פרקליטיה אמרו כי הלידות אירעו בתקופה קשה בחייה, במהלכה היא סבלה מאלכוהוליזם. "היא לא מסוגלת להסביר דברים רבים שאירעו בחייה באותה תקופה", אמר עורך הדין איאן מוריס. הוא גם הדגיש כי התינוקות נולדו מתים - קביעה שלא הופרכה בבדיקות של רופאים משפטיים. עונשה של קווירק ייגזר באוקטובר, והיא עלולה להישלח לבית הסוהר.

  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully