וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל רכשה חשבון בטוויטר מבעלי אתר פורנו

לפי דיווח ב"ניו יורק טיימס", חשבון הטוויטר של מדינת ישראל היה שייך לבעליו של אתר אינטרנט פורנוגרפי ספרדי בשם ישראל מלנדז. מלנדז מיעט להשתמש בו עקב ריבוי הודעת הנאצה שקיבל ממשתמשים שחשבו שהוא שייך למדינה

כשישראל החליטה להצטרף לטוויטר כחלק ממאמציה לשפר את תדמיתה באמצעות האינטרנט, התברר לה שהכתובת israel @ כבר תפוסה בידי בעליו של אתר אינטרנט פורנוגרפי - לא פחות. ישראל מלנדז רכש את הכתובת ב-2007, אולם מיעט להשתמש בה לאחר שהוצף בהודעות אנטישמיות ואנטי-ישראליות ממשתמשים אחרים שחשבו כי הוא שייך למדינת ישראל. כך דווח הלילה (שלישי) במהדורה המקוונת של "הניו יורק טיימס".

יגאל פלמור, דובר משרד החוץ, אישר כי המדינה רכשה ממלנדז את הכתובת. הוא סירב למסור פרטים על העסקה, אך הוסיף: "היא לא הייתה בחינם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנה טובה מבנימין נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלנדז, ספרדי שחי במיאמי, אמר כי ישראלי שעובד בחברת יחסי הציבור "בוויק מדיה" יצר עמו קשר בנוגע לחשבון הטוויטר שלו. הצדדים החלו להתמקח על המחיר, ובחודש שעבר מלנדז וחיים שחם, מנהל מחלקת מידע ואינטרנט של משרד החוץ, הגיעו להסכמה, בשיחת טלפון שמלנדז קיים מהקונסוליה הישראלית במיאמי. בעקבות זאת, המדינה סגרה את החשבון הקודם ופתחה אותו מחדש.

מלנדז, בן 36, הקים את האתר הפורנוגרפי Greenshines ב-2001. לדבריו, האתר רווחי תודות לפופולריות שלו בספרד. הוא סיפר ל"ניו יורק טיימס" כי סכום מכירת חשבון הטוויטר שלו, שנחשף לראשונה בחודש שעבר בעיתון הספרדי "פובליקו", היה "הולם", והיא נעשתה רק אחרי שהרשויות בישראל קיבלו אישור מטוויטר עצמה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully