וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: האמריקאית העצורה תשוחרר בערבות

לאחר שנדחה שחרור של אחד המטיילים האמריקאים העצורים באירן, מסר בכיר בתביעה בטהרן כי שרה שורד תשוחרר ותוכל לצאת מאירן לאחר שתפקיד ערבות בסכום של חצי מיליון דולרים

אירן מוכנה לשחרר בערבות את אחת משלושת המטיילים האמריקאיים העצורים במדינה במשך יותר משנה, כך דיווחה היום (ראשון) הטלוויזיה האירנית באנגלית PRESS TV. עבאס ג'פארי דולאטבאדי, גורם בתביעה בטהרן, אמר כי שורד תוכל לצאת מאירן אך שני המטיילים האמריקאים העצורים האחרים יישארו בכלא.

שרה שורד, שיין באואר וג'וש פטאל נעצרו באזור הגבול בין אירן לעירק בסוף יולי 2009. קרוביהם טוענים שהם חצו את הגבול בטעות מכיוון שאין באזור סימונים הולמים.

דולאטבאדי לא מסר מתי שורד תשוחרר. במאי זכו המטיילים לביקור של אימותיהם, שלאחריו אמרה אמה של שורד כי בתה סובלת מבעיות בריאות חמורות, כולל גוש בשד ותאים טרום-סרטניים בצוואר הרחם, ולא זוכה לטיפול רפואי ראוי. דולאטבאדי: "בהתבסס על דיווחים ואישור של השופט הרלוונטי לגבי מחלתה של גברת שורד, מעצרה הומר ב-500,000 דולרים, ואם הערבות תשולם היא תוכל להשתחרר".

בשבוע שעבר אמרו גורמים באירן כי אחד משלושת המטיילים ישוחרר ביום שבת, אולם השחרור נדחה. נגד השלושה עדיין לא הוגש אישום רשמי, אולם תחת החוק המוסלמי באירן, העונש על עבירת ריגול עלול להיות מוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully