וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צינור גז התפוצץ ליד סן פרנסיסקו, 4 נהרגו

בפרבר סן ברונו הסמוך לנמה"ת של סן פרנסיסקו התפוצץ צינור גז שהעלה באש 38 בתים וגרם למותם של ארבעה בני אדם לפחות. תושבים התלוננו על ריח דליפת הגז מזה מספר שבועות

לפחות ארבעה בני אדם נהרגו הערב (שישי) כתוצאה מפיצוץ צינור גז שהעלה באש 38 בתים בפרבר של סן פרנסיסקו שבקליפורניה, ארה"ב. גורמים רשמיים בעיר מסרו כי מספר המתים צפוי להאמיר בשעה שכוחות הכיבוי וההצלה ממשיכים בסריקות בהריסות הבתים. תושבים בשכונה מסרו כי לפני מספר שבועות פנו לחברת האנרגיה האחראית על הצינור בתלונות על ריח עז של גז בשכונה.

שעות לאחר שהפיצוץ הרעיד את שכונת סן-ברונו וצוותי הכיבוי ממשיכים להיאבק בלהבות האוחזות בבתים רבים בפרבר המרוחק מספר קילומטרים מנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו. הפיצוץ הותיר אחריו מכתש גדול ותושבים בשכונה סיפרו כי הוא היה כה עז שבתחילה סברו כי מדובר ברעידת אדמה או בהתרסקות מטוס נוסעים גדול. "שמעתי פיצוץ חזק מאוד וכמו שיצאתי החוצה הרגשתי בחום", סיפר מרקוס ג'ונסון המתגורר בסביבה, "זו היתה הלהבה הגדולה ביותר שראיתי מימיי".

נשיא חברת האנרגיה מסר כי לא ניתן עדיין להתקרב למקור הדליפה ולקבוע מה הצית את הפיצוץ. נשיא החברה גם לא יכול היה לאשר כי התקבלו תלונות מוקדמות מתושבי השכונה על ריח הגז כביכול. "אנחנו מנהלים רישום של השיחות וכן הקלטות עליהן עוברים בדקות אלו ממש", אמר הנשיא, "נבדוק מה נאמר בשיחות ומתי הן התקבלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully