וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה: 800 אסירים נמלטו מבית כלא

חמושים תקפו בית סוהר במרכז ניגריה והביאו לשחרורם של 800 אסירים. מהמשטרה המקומית נמסר כי החמושים הרגו ארבעה בני אדם ונבדק החשד כי הם קשורים לארגון מוסלמי קיצוני

נמלטים, גרסת אפריקה: חמושים תקפו היום (רביעי) בית סוהר בעיר באוצ'י שבמרכז ניגריה, והביאו לשחרורם של 800 אסירים. לדברי המשטרה, בין האסירים הנמלטים ישנם חברי ארגון מוסלמי מיליטנטי. בכיר במשטרה המקומית אמר כי החמושים הרגו ארבעה בני אדם, בהם שני שומרים, במהלך המתקפה, וכן הציתו חלק מבית הסוהר. לדבריו, המשטרה עושה כל שביכולתה בכדי לאתר את האסירים הנמלטים.

תושב העיר באוצ'י אמר כי "50 אנשים, חמושים במכונות ירייה, הגיעו לבית הסוהר, דרשו לפתוח את שעריו, ושחררו את האסירים". הסברה כעת היא כי התוקפים הם חברי קבוצה מוסלמית קיצונית בשם "בוקו חראם" שעומדת מאחורי המהומות הקטלניות שאירעו בצפון ניגריה לפני כשנה, בהן נהרגו מאות בני אדם. בבית הסוהר שהותקף היום מוחזקים חברי הארגון שנעצרו בעקבות המהומות בשנה שעברה.

הריגתם של מספר שוטרים בשבועות האחרונים, העלתה את החשש כי ארגון "בוקו חראם" חידש את פעילותו. בשל כך הגבירה המשטרה את פעילותה ועיבתה את האבטחה ברחבי המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully