וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לטוס בחג: עובדי נתב"ג דחו את השביתה

עובדי רשות שדות התעופה הסכימו לדחות את העיצומים, לאחר ששר התחבורה וראשי רש"ת התחייבו בפניהם כי ביום ראשון יתקיים מרתון שיחות, במטרה להבטיח שתנאי הפנסיה שלהם לא ייפגעו

ועד העובדים של רשות שדות התעופה הסכים לדחות את השביתה עליה הכריז עד לאחר ראש השנה, על מנת לאפשר להמוני הנוסעים בחג לטוס ליעדם כרגיל. מוועד העובדים נמסר כי לאחר ששר התחבורה ישראל כץ וראשי רשות שדות התעופה התחייבו הבוקר (רביעי) בפני יו"ר ההסתדרות עופר עיני ובפני יו"ר ועד העובדים, פנחס עידן, כי ביום ראשון יתקיים מרתון שיחות שמטרתו להבטיח את כספי הפנסיה של העובדים, הוחלט לדחות את השביתה.

עם זאת, העובדים הוסיפו כי במידה שלא תושג הסכמה ביום ראשון הם לא יהססו לשבות. כזכור, אתמול איים הוועד להשבית את כל הפעילות בנתב"ג החל מיום חמישי בבוקר ועד למוצאי שבת.

לפני כשבועיים הכריזה ההסתדרות הכללית החדשה על סכסוך עבודה עם רשות שדות התעופה, בעקבות הסחבת במשא ומתן בין הנהלת הרשות לבין ועד העובדים לגבי הקמת קופה מרכזית לקצבה, המיועדת להבטיח את כספי הפנסיה של העובדים. אתמול נערכה פגישה בין ועד העובדים ונציגי ההסתדרות לבין הנהלת רשות שדות התעופה. במהלך הישיבה הובהר ע"י הנהלת רשות שדות התעופה כי בשלב זה לא נמצא פתרון לסוגייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully