וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארוחת החג: ישראל תקועה בפקקים

לאחר סעודת החג בחיק המשפחה, עם ישראל עושה את דרכו בחזרה הביתה. כמו בדרך הלוך – גם כעת מורגשים עומסי תנועה בנתיבי איילון, בדרך גהה צפון, בכביש החוף ובכביש ארבע

תכלה שנה וקללותיה: עפ תום ארוחות החג המשפחתיות, עם ישראל עומד הלילה (חמישי) בפקקים ברחבי הארץ. שבעים למדי, אחרי שקיבלו בברכה ובתיאבון את שנת תשע"א, אלפי בני אדם מתנווטים בכבישים, ועושים את דרכם האיטית והארוכה בחזרה לבתיהם.

ממוקד התנועה של קול ישראל נמסר כי עומסי תנועה מורגשים בדרך איילון צפונה ממחלף הולץ עד מחלף לה גוורדייה, ובדרך גהה צפונה ממחלף מסובים עד מחלף גהה. כמו כן, בכביש החוף עמוס ממחלף רבין עד מחלף הסירה, ובכביש ארבע עמוס מצומת רעננה צפון עד צומת דרור ובכיוון ההפוך עמוס ממחלף הדרים עד צומת רעננה צפון.

במקביל, במערכת הביטחון נערכים לניסיונות של גורמי טרור לשבש את מהלך החג: צה"ל הטיל סגר מלא על שטחי יהודה ושומרון החל מחצות ועד למוצ"ש. עיקר ההיערכות בצה"ל היא סביב האפשרות של ביצוע פיגועי ירי בשטחי הגדה, על רקע המשך השיחות והמגעים הישירים בין ישראל לפלסטינים, ועל רקע שני פיגועי הירי האחרונים בגדה (סמוך לקריית ארבע ובצומת רימון). בצה"ל עיבו את השטח בכוחות נוספים והעלו את הכוננות באזור.

אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יתפרשו ברחבי הארץ, בעיקר במקומות הומי אדם כגון מרכזי הערים, מרכזי הקניות ואזורי הבילוי. כמו כן יוגבר הבידוק במעברי הגבול. גם במשטרת התנועה נערכים בכוחות מתוגברים בכבישי הארץ. השוטרים יהיו פרוסים בעשרות צמתים וצירים מרכזיים ברחבי הארץ, בעיקר בשעות הערב והלילה. השוטרים יחפשו אחר נהגים הנוהגים בשכרות ועברייני תנועה אחרים.

עלייה בטמפרטורות

כמו כן, לקראת ראש השנה מעלה מד"א את רמת הכוננות במרחביו השונים, ומתכונן למתן מענה נרחב ככל האפשר לכל מי שיזדקק לשירותיו במהלך ראש השנה, ושאר חגי תשרי. ממועד כניסת החג, ועד לסיומו במוצאי שבת, תוגבר הכוננות בכל מרחבי מד"א.

לאלו מכם המתכננים לטייל במהלך ימי החג, צפו למזג אוויר לא אידאלי: מהשירות המטאורולוגי נמסר הבוקר, כי מזג האוויר בימי החג לא צפוי להיות נוח. לדברי החזאי התורן אנטולי חריטונוב, רק בערב החג מזג האוויר יהיה נוח באופן יחסי, אולם לקראת יום שישי תחול עלייה בטמפרטורות.

בבקעת הירדן, בערבה, בנגב בעמקי הצפון ובדרום רמת הגולן ישרור עומס חום כבד, ואילו בשפלה ובמישור החוף עומס החום יהיה בינוני עד כבד. ביום שישי תחול עלייה קלה בטמפרטות ביום שישי תחול עלייה קלה בטמפרטורות, בשבת לא יהיו שינויים דרסטיים ורק ביום ראשון תחול הקלה.

הטמפרטורות הצפויות להיום והלילה: בבית שאן מ-37 עד 24, בטבריה מ-38 עד 24, בחיפה מ-33 עד 24, בצפת מ-27 עד 18, בירושלים מ-28 עד 19, בלוד מ-31 עד 22, בתל אביב מ-30 עד 24, באשדוד מ-29 עד 24, בבאר שבע מ-34 עד 22 ובאילת מ-39 מעלות ביום עד 25 מעלות בלילה.

עדכון ראשון: 13:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully