וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי נתב"ג הכריזו: "נשבות בראש השנה"

ועד העובדים של רשות שדות התעופה הודיע כי ישבית את כל הפעילות בנתב"ג מיום חמישי עד למוצ"ש, לאחר שפגישה עם ההנהלה לא הניבה פתרון בסוגיית הפנסיה של העובדים

לידיעת הטסים לחו"ל בראש השנה: ועד העובדים של רשות שדות התעופה מאיים לפתוח בשביתה החל מיום חמישי בשעה 06:00 עד למוצאי שבת, אז יתכנס הוועד על מנת להחליט על המשך צעדיו. הוועד מאיים להשבית את כל הפעילות בשדה התעופה בן גוריון.

לפני כשבועיים הכריזה ההסתדרות הכללית החדשה על סכסוך עבודה עם רשות שדות התעופה, בעקבות הסחבת במשא ומתן בין הנהלת הרשות לבין וועד העובדים לגבי הקמת קופה מרכזית לקצבה, המיועדת להבטיח את כספי הפנסיה של העובדים. הבוקר (שלישי) נערכה פגישה בין ועד העובדים ונציגי ההסתדרות לבין הנהלת רשות שדות התעופה. במהלך הישיבה הובהר ע"י הנהלת רשות שדות התעופה כי בשלב זה לא נמצא פתרון לסוגייה. לפיכך, החליט ועד העובדים בראשותו של פנחס עידן לפתוח בעיצומים.

פנחס עידן, יו"ר ועד העובדים ברשות שדות התעופה, אמר כי "לא ניתן יד לפגיעה כלשהי בכספים ששייכים לעובדים. אנחנו מנסים להגיע לפתרון כבר למעלה משנתיים, אולם הנהלת הרשות נוקטת בסחבת ומסכנת את כספי הפנסיה של העובדים. אנחנו דורשים שנושא כספי הפנסיה של העובדים יוסדר באופן שבו כספים אלה יהיו מוגנים ומיועדים אך ורק למטרת תשלום פנסיה לעובדי רשות שדות התעופה וננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי להבטיח זאת. אני תקווה כי הנהלת הרשות ומשרד האוצר יתעשתו וימצאו את הפתרון הראוי במהלך היומיים שנותרו כדי שציבור הנוסעים לא יפגע".

אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אמר כי "מדובר בנושא בעל חשיבות עליונה - העתיד של כלל עובדי רשות שדות התעופה. אנו רואים בכל מאבק לעניין שריון כספי העובדים למטרת פנסיה כלגיטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully