וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת על ההתפרעות בקאמרי: "מחאה לא לגיטימית"

שרת התרבות והספורט גינתה את התפרצותם של ח"כ מיכאל בן ארי ומספר פעילי הימין להצגה בתיאטרון הקאמרי אמש. "מדובר במעשה פסול, שכן ישנן דרכים אחרות להביע מחאה", אמרה

שרת התרבות והספורט לימור לבנת גינתה היום (שלישי) את ההתפרצותם אמש בתיאטרון הקאמרי של ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) ומספר פעילי ימין, שהפריעו לקיומה של ההצגה "אוי אלוהים". לדברי לבנת, "מדובר במעשה פסול, שכן ישנן דרכים אחרות להביע מחאה". לבנת הוסיפה כי "חרמות ואלימות הם סוגי מחאה בלתי לגיטימיים".

התקרית אמש אירעה עשרים דקות לאחר תחילת ההצגה. הפעילים, שרכשו כרטיסים להצגה מבעוד מועד, החלו לקרוא קריאות ביניים לעבר השחקנים כגון: "זה מה שאתם לא נותנים לראות באריאל? את הזבל הזה?" הם פנו לקהל ואמרו: "השחקנים עושים אפרטהייד נגד מתנחלים, מנהלים מדיניות צבועה ודו פרצופית. מה היה קורה אם השחקנים היו אומרים שהם מחרימים את הערבים? מישהו היה דורך כאן?"

בין פעילי הימין לכמה יושבים באולם פרץ עימות מילולי, כאשר בשלב מסוים התערב שחקן ההצגה עודד תאומי, פנה בזעם למפריעים ואמר: "רק שתדעו לכם שהציעו לי לחתום על המכתב וסירבתי. כשאני רואה אתכם ואת ההתנהגות שלכם, עכשיו באמת לא בא לי להופיע שם". בסופו של דבר הוציאו המאבטחים את בן ארי וחבורתו מהאולם לקול מחיאות כפיים של הקהל.

את ההצגה "אוי אלוהים" כתבה ענת גוב וביימה אותה עדנה מזי"א, שתיהן חתומות על מכתב אנשי התיאטרון ואף הופיעו בדיון שהתקיים בנושא בשבוע שעבר בוועדת החינוך של הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully