וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: מאות טייסים שיקרו והטיסו בניגוד לחוק

ממשלת סין תחקור את כל הטייסים האזרחיים במדינה לאחר שבדיקה מצאה כי 200 מהם שיקרו לגבי ניסיון הטיסה שלהם. מחצית מהזייפנים עבדו בחברת תעופה שמטוסה התרסק בחודש שעבר

ממשלת סין הודיעה היום (שני) כי תפתח בבדיקה מקיפה של כל הטייסים האזרחיים במדינה, לאחר שהתגלה כי יותר מ-200 מהם שיקרו לגבי ניסיון הטיסה בקורות החיים שלהם. המידע נחשף בעקבות חקירה של רשות התעופה האווירית במדינה.

לפי סוכנות הידיעות הממלכתית בסין, כ-200 מהטייסים שנבדקו בין השנים 2008-2009, שיקרו לגבי ניסיון התעופה שלהם. לפחות מחצית מהם היו שייכים לטייסים שעבדו בחברת "שנזן איירליינס", בעליה של חברת "הנאן איירליינס", שמטוס בבעלותה התרסק בחודש שעבר בשל טעות אנוש. חלק מהטייסים החשודים שירתו בחיל האוויר הסיני והפכו לטייסים אזרחיים.

אחרי שהזיוף התגלה, הטייסים קורקעו ונאלצו לעבור בדיקה והערכה מחודשת. אולם לפי הדיווח, רשות התעופה לא יכולה להבטיח כי טיפלה בכל הטייסים שאינה כשירים. בנוסף, היא תחקור גם עובדים אחרים בתעשיית התעופה, כולל מדריכי טיסה, חוקרי תעופה, ופקחים. ענף התעופה בסין התפתח מאוד בשנים האחרונות. ב-2006 עמד מספר הטייסים האזרחיים על 11,000, אך מאז נוספו מאות טייסים חדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • תעופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully